Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Citaat:Hoe zit dit trouwens met de KNHS kampioenschappen in de andere disciplines? Worden die ook op vr en za verreden? De BK zijn op za en zo, waarom kan dit wel en op een NK niet????
Lielle schreef:dat betwijfel ik, in deze regio iig zeker niet.
En ik heb er moeite mee dat andermans geloofsovertuiging mij voorschrijft dat ik vrij moet nemen, en ik vind het al helemaal belachelijk dat kinderen worden gedwongen om thuis te blijven van schcool.
breunis schreef:Door een kleine groep die dat zelf aan geeft op vrijdag te laten dressuren.Deze starten dan als 1e in het springen en de cross.
Zo hebben we het dit jaar ook gedaan op de regiokamp.
Ik zelf heb de voorkeur om op vrijdag te starten omdat we dan meteen de cross lopen dan is het zaterdag wat relaxer omdat we er meerdere starten in de cross.
breunis schreef:Door een kleine groep die dat zelf aan geeft op vrijdag te laten dressuren.Deze starten dan als 1e in het springen en de cross.
Zo hebben we het dit jaar ook gedaan op de regiokamp.
Ik zelf heb de voorkeur om op vrijdag te starten omdat we dan meteen de cross lopen dan is het zaterdag wat relaxer omdat we er meerdere starten in de cross.
Scum schreef:Zie je wel dat ze meelezen op bokt!