Vief: je mag emmy wel feliciteren van mij!!Echt onwijs knap met zo'n jong paardje!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

g0otje schreef:Vief: je mag emmy wel feliciteren van mij!!Echt onwijs knap met zo'n jong paardje!!

je bent geen uitzondering Gootje 

Biertabje schreef:elk paard begint als recreatiepaard denk ik dan maar...je bent geen uitzondering Gootje
iedereen gefeliciteerd met de goede resultaten en de prijzen

g0otje schreef:pas maar op volgende keer houd ze jou in de gaten
g0otje schreef:
Gelukkig begint niet elk paard zijn eerste 10 jaren als recreatie paard
, stond 19e. Jupiter ging niet super, stond 13e. Springen met Tenda vandaag foutloos (wat was ik gespannen, niet normaal). De cross ook foutloos, 18 seconden te laat binnen. Wel overal de kortste weg genomen, maar Tenda kan nog niet geweldig galoperen....En ik werd ook gruwelijk geholpen door mijn paardje op het 2e bijenkastje, had een beetje weinig controle. En ik was uiteindelijk achtste!!
In het Z 3 balken, was ik erg blij mee want er werd erg slecht gesprongen. De cross begon erg goed. Had een langsloper op de mexicaanse hoed. ( ik wil geen excuus zoeken maart vlg mij kwam het omdat de laagstaande zon er precies op scheen en ik geen afstand in kon schatten en Jupiter er wat vreemd op keek. Daarna ging het weer erg lekker. De 2 hockey sticks in 1 x gepakt en de trakhener ging lekker. Maar toen kwam de katapult. Ik weet niet wat er precies gebeurde maar ik kreeg de balk recht in mijn gezicht en werd achterover van het paard geslingerd
. Iedereen was erg geschrokken. Ik mocht niet meer verder rijden en moest naar de EHBO gaan. Ik had zelf weinig pijn. Maar nu begin ik het toch wel te voelen. Ik snap er niets van want mijn linkerbeen is blauw en ik dacht dat ik daarmee niets had geraakt.
Maja er vielen er erg veel uit in de cross. Er was er maar 1 foutloos en van de 18 zijn er maar 7 gefinished.... 

Jiska schreef:zozo lekkere discussie hier weer... ik had het op de wedstrijd al met margo over het alternatief gehad en ik vind het echt jammer dat ze het niet gedaan heeft. want het heeft gewoon een paar plekken gekost.
wel jammer dat dan direct ice er weer bijgehaald wordt, dat ie alles zomaar doet... maar goed. ik zou tino toch geen onervaren paard meer noemen. hij heeft zich goed bewezen dit jaar. je hebt een goed seizoen gereden. misafstanden heb ik ook vaak genoeg. (jaja zelfs met een ERVAREN paard!!) en ik weet zeker dat iedereen hier wel eens misafstanden heeft. ik snap dat gootje zich nu wel aangevallen voelt, iedereen heeft direct weer een mening. op de wedstrijd was er al wat gezeur ook dus ik begrijp dat je het dan een beetje zat bent...
. Of ben je vergeten dat ik ook een ervaren paard heb gereden en hoeveel vooroordelen ik daar mee heb aan moeten horen!!! Terwijl ik hem niet eens foutloos rond kon laten springen!!! 

ik had hem ook verwacht na de mietje-opmerking haha 

Kind komt niet eens het springparcours voor de cross door met haar L paard ( was ie al dat ze hem kocht) Jiska schreef:gefeliciteerd en sterkte sabine. ik vond die katepult een lelijk ding, maar ik heb er nog een trauma aan overgehouden in vasse... wel goed dat je verder wel lekker gereden hebt met jupi!! toch nog een beetje een troost met je afscheidrit!

GvdT schreef:Op zich sta ik altijd best open voor commentaar, alleen als iemand die nog nooit op een paard heeft gezeten luid gaat verkondigen dat ik een stom schijtw*f (als bangzijnd bedoeld) ben, omdat ik niet over de trakhener ga, vind ik dat niet leuk om te horen.
Vervolgens krijg ik ook nog even te horen dat het alleen maar dankzij mijn paard is dat ik M cross en dat ik mazzel heb met dit paard. Vraag me toch af waarom hij haar dan nooit gekocht heeft voor zijn dochterKind komt niet eens het springparcours voor de cross door met haar L paard ( was ie al dat ze hem kocht)
Zulke opmerkingen kunnen dan echt mijn dag verzieken, zeker als het nog serieus gezegd wordt ook.
Sabine gefeliciteerd met je 8ste plek en sterkte.
Katapult vond ik ook erg smal om te zien, ik denk dat je er nooit achter komt hoe het nu precies gebeurd is. Wel logisch dat ze je niet meer op je paard laten, maar wel erg balen dat dit in jullie laatste rit moest gebeuren.

GvdT schreef:Op zich sta ik altijd best open voor commentaar, alleen als iemand die nog nooit op een paard heeft gezeten luid gaat verkondigen dat ik een stom schijtw*f (als bangzijnd bedoeld) ben, omdat ik niet over de trakhener ga, vind ik dat niet leuk om te horen.
Vervolgens krijg ik ook nog even te horen dat het alleen maar dankzij mijn paard is dat ik M cross en dat ik mazzel heb met dit paard. Vraag me toch af waarom hij haar dan nooit gekocht heeft voor zijn dochterKind komt niet eens het springparcours voor de cross door met haar L paard ( was ie al dat ze hem kocht)
g0otje schreef:
Haha simmie was maar een grapje hoor, nu mag ik jou een beetje pesten