[SGW] SGW Holten: wedstrijdverslagen.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sammy78

Re: SGW Holten: wedstrijdverslagen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 11:06

ik was ook van de partij, niet om te rijden maar om menig topper aan te moedigen. ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de uitslagen, zijn die al ergens online?

weet trouwens iemand hoe het met die schimmel is afgelopen die tijdens de cross door het draad is gegaan? hopelijk leek het erger dan dat het is.

callippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 11:09

Leuk dat er hier ook nog een paar fotootjes zijn van Shafai en mij.

Deze vind ik juist erg gaaf met flits, omdat mn reflectieteugels helemaal oplichten Haha!

Afbeelding

Mn 2 vriendinnen die als groom mee waren hebben ook nog wat foto's gemaakt, maar niet van andere bokkers omdat zij geen lijstje daar van hadden. Heb nog wel een leuke foto gemaakt op de parkeerplaats, met een heleboel bokkers erop.

Afbeelding

En mijn stoerste foto van de cross:

Afbeelding

Zo voor een eerste keer ging het echt heel goed! Had alleen mn dressuurproef wat beter kunnen voorbereiden, want ik had echt geen idee wanneer je moest lichtrijden en wanneer doorzitten Tong uitsteken En mn paard moet nodig gedesensibiliseerd worden voor die witte letterbordjes en hekjes, want ik heb maar de helft van de tijd op de hoefslag kunnen rijden Knipoog

Op een wat vreemde planning na (6 u wachten tussen dressuur en cross) vond ik het goed georganiseerd.
Mn paard kan ik niet op de trailer laten staan (dat was wel duidelijk) dus met genoeg gras op de parkeerplaats kon ik mooi zelf een paddockje afzetten.
Misschien is een bordje wat je richting het secretariaat wijst ook wel handig voor de mensen die de stal niet kennen, maar het terrein is nu ook weer niet zo groot dat je daar uren naar hoeft te zoeken.

xxitsmexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 11:36

ik heb het springen gefilmt van de bokkers die ik op pagina 3 met foto's heb staan..

Irene2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 13:01

wat leuk allemaal!

Odetteke, ik heb je wel gezien, maar wist niet zeker of je het was haha..dus toch wel. je keek mij op de parkeerplaats nog ff aan toen ik in de auto zat *LOL*

de fotos zijn allemaal erg leuk!!

Toen ik eenmaal daar was kon ik me echt niet meer bedenken wie er nu van bokt allemaal waren..dus heb niemand die ik nog niet kende gemeet haha.

de fotos met shafai zien er super uit eveline! Lachen

LadyF

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 13:02

xxitsmexx schreef:
ik heb het springen gefilmt van de bokkers die ik op pagina 3 met foto's heb staan..

He, leuk daar ben ik dus ook bij?
Kan je dat op een of andere manier opinternet gooien??

jentel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 13:28

hoi mensen!!
Ik heb het enorm na mijn zin gehad zondag en vond het leuk mensen te ontmoeten van bokt!
Hierbij wil ik alle mensen bedanken die foto's hebben gemaakt..
echt super gaaf! Knipoog
nogmaals bedankt Haha!

jentel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 13:31

Sonja schreef:
Waar kan ik me registreren als officieel Romyfan? Haha! Wat een gaaf beestje was dat! Tong uitsteken

Leuke maar verrekte lange dag gehad gisteren, voor de eerste keer op het secretariaat. Aantal aandachtspunten voor volgend jaar genoteerd, oa de (terechte!) kritiek van een van de schrijvers die hierboven al gepost heeft.

Deze cross wordt voor het leeuwendeel door vrijwilligers gedraaid. Vanaf het opbouwen tot de patatjes tot de ringmeesters, posten, secretariaat en bar. De coordinatie ligt uiteraard bij de manegehouder (en kan en moet nòg beter), maar verder staat er een grote club mensen elk jaar weer klaar om de deelnemers een leuke dag te bezorgen. Ik hoop namens het hele stel dat gisteravond laat na het opruimen totaal kapot maar zeer voldaan eindelijk een biertje met elkaar kon happen, dat het ons weer gelukt is, en dat we jullie volgend jaar allemaal weer zullen zien!
Roep in dit topic vooral je "tips en tops" voor ons; ze worden gehoord en meegenomen!

Groetjes,

Dick en Sonja
(wij waren die lange die de hesjes uitdeelde en dat kleine dikkertje die de uitslagen in de laptop hakte)

hahaha.. nou er is nog geen fanclub voor Romy! Haha!
het is inderdaad een toppertje en we zijn ook erg blij met haar..
mandy kan erg goed met haar overweg, dat mag trouwens ook wel een keer na 3 jaar Haha! Knipoog
Trouwens mandy was er onder de indruk van jou rijstijl,(ik trouwens ook) ze vertelde me dat ze dit ook graag wilde.. maar niet wist of romy dit wel kon! Knipoog

_Snooplover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 13:33

en hoeveelste is iedereen? Haha! Ging het goed?
xx Manon
(ik weet het nog niet Tong uitsteken haha)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 13:40

Tja, zoals ik gisteren al vertelde, wat ik je liet zien is niet het resultaat van "even", daar hebben Mileen en ik al een paar jaar met vallen en opstaan hard aan gewerkt.
Maar Milena is geen natuurtalent, en ik ben zeker al helemaal geen talent. Maar onze absolute plus is zowel individueel als als team dat wij heel graag willen leren en het heel graag goed willen doen.
Ik moet wel zeggen dat ik weer drie keer zoveel lol in het rijden en trainen heb gekregen sinds ik mijn huidige instructeur heb. Ik zie hem veel te weinig naar m'n zin (maar heb stomweg niet meer te besteden in tijd en geld dus kan niet vaker lessen; hij woont 2,5 uur enkele reis verderop) maar krijg van elke keer dat ik les heb gehad wel zo'n ongelofelijke boost aan energie en inspiratie dat we er weer een tijdje tegen kunnen.

Een goede instructeur is absoluut noodzakelijk voor omscholing.

Maar voor Mandy: als IK het kan, kan JIJ het zeker! Kom anders een keertje met 'r langs Jentel, zodat ze eens e.e.a. op Mileen kan voelen. Maken we d'r een leuke middag van.

chantycom

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 13:54

volgens mij heeft iedereen het leuk gehad verder Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 14:25

Behalve dat kleine meisje die van d'r haflinger af viel bij het balkjes lopen. Die heeft haar sleutelbeentje gebroken. Sneu he...

odetteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 14:28

Kan me het niet meer herinneren irene Bloos

Arm meiske met dr sleutelbeen. Bij mij is het gelukkig beperkt gebleven tot heel veel spierpijn (wat de psychische consequenties zijn moet nog blijken)

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 14:33

Citaat:
Waar kan ik me registreren als officieel Romyfan? Haha! Wat een gaaf beestje was dat! Tong uitsteken

En waar ik van jou fjord ? Tong uitsteken

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 14:35

owja vond het een super leuke dag!
En een compliment over de verzorging van de paarden!

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 14:58

Hier 2 foto's van Wanda, zijn niet echt heel duidelijk, omdat bij de eerste de boom ervoor zit, maar het is best lastig foto's maken bij de cross. We hebben nog een filmpje gemaakt maar dan met een videocamera en die kan dus niet op de computer.

Afbeelding
Ik met Wanda bij dat afsprongetje (cross)

Afbeelding
Wanda aan het opzadelen bij de trailer.

_Snooplover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 16:07

Sonja schreef:
Behalve dat kleine meisje die van d'r haflinger af viel bij het balkjes lopen. Die heeft haar sleutelbeentje gebroken. Sneu he...

Er zijn aardig was mensen afgevallen of niet? Tong uitsteken

_Snooplover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 16:09

noekiejj schreef:
owja vond het een super leuke dag!
En een compliment over de verzorging van de paarden!

Je zei dat snoop leuk was, Romy is ook erg leuk ! Haha! Wat leek Snoopy groot met die van jou he Tong uitsteken Haha. Ik heb jou niet kunnen zien springen ofzo [toen reed ik zelf, haha] maaarja ging wel goed zei je? Haha!
xx Manon

chantycom

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 16:16

trouwens nog 3 foto's van commando met dressuur
waar hij trouwens super braaf was

Afbeelding

galopje, ik zit veel te ver naarvoren Clown
Afbeelding

en de draf verruimen
Afbeelding

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 16:17

Aaah mooie foto's hoor! Hij was lekker druk he? Heb nog wel ff met je gepraat in de bak! Je hebt echt een geweldig paard!
@ snoopylover...ja dat ging echt super romy racen! Haha!
Laatst bijgewerkt door _Anouck op 30-10-06 16:19, in het totaal 1 keer bewerkt

_Snooplover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 16:18

LadyF schreef:
Ik laat ook even wat horen Knipoog
Echt jammer van jou Chantal maar uiteindelijk ging de rest perfect en hebben we er wer wat van geleerd Haha!
En die 3 snapte ik ook niet.

Ik ben uiteindelijke 9e geworden van de 28 uit ring 3.

Bedankt Catlover en itsmexx voor de foto's!

Hahaha allemaal berichtjes in 1x van mij maar ik lees nu alles pas Tong uitsteken
Reed jij bij chantal in de groep dan? (Want daar reed ik ook bij in Tong uitsteken)

chantycom

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 16:24

manon, wij reden in ring 4 Vork

_Snooplover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 16:31

chantycom schreef:
manon, wij reden in ring 4 Vork

keken ze per ring dan ? Ik dacht dat het gewoon iedereen van de junioren zware cross was? Het ging dus per ring?

_Anouck

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 16:32

nou ze hadden de groep junioren in 2 groepen verdeeld geloof ik! Mandy en ik reden nml allebei F5 en zware cross en zaten beide in andere groep terwijl we beide junioren waren. Misschien iemand die die verdeling snapt?

_Snooplover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 16:40

Weet er toevallig ook iemand hoeveelste ik ben? Vork Haha. Ik niet namelijk Tong uitsteken

Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 17:10

Jaa xxitsmexx heb ik jou nog wel gezien ja Tong uitsteken ik zag je dekje en dacht,he in een profiel heb ik die ook gezien! Duivel En wat reed jij netjes met je paard zeg! echt mooi paard!

Vond iedereen niet dat Snoopy (die lichte fjord) was afgevallen? Vingers aflikken (of normaal van dikte Tong uitsteken )

En rupsje,was jij dan met dat dutch dekje? dan heb ik je idd zien rijden! Haha!