Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En mn paard moet nodig gedesensibiliseerd worden voor die witte letterbordjes en hekjes, want ik heb maar de helft van de tijd op de hoefslag kunnen rijden 

xxitsmexx schreef:ik heb het springen gefilmt van de bokkers die ik op pagina 3 met foto's heb staan..
Sonja schreef:Waar kan ik me registreren als officieel Romyfan?Wat een gaaf beestje was dat!
Leuke maar verrekte lange dag gehad gisteren, voor de eerste keer op het secretariaat. Aantal aandachtspunten voor volgend jaar genoteerd, oa de (terechte!) kritiek van een van de schrijvers die hierboven al gepost heeft.
Deze cross wordt voor het leeuwendeel door vrijwilligers gedraaid. Vanaf het opbouwen tot de patatjes tot de ringmeesters, posten, secretariaat en bar. De coordinatie ligt uiteraard bij de manegehouder (en kan en moet nòg beter), maar verder staat er een grote club mensen elk jaar weer klaar om de deelnemers een leuke dag te bezorgen. Ik hoop namens het hele stel dat gisteravond laat na het opruimen totaal kapot maar zeer voldaan eindelijk een biertje met elkaar kon happen, dat het ons weer gelukt is, en dat we jullie volgend jaar allemaal weer zullen zien!
Roep in dit topic vooral je "tips en tops" voor ons; ze worden gehoord en meegenomen!
Groetjes,
Dick en Sonja
(wij waren die lange die de hesjes uitdeelde en dat kleine dikkertje die de uitslagen in de laptop hakte)
Ging het goed?
haha)
Citaat:Waar kan ik me registreren als officieel Romyfan?Wat een gaaf beestje was dat!

Sonja schreef:Behalve dat kleine meisje die van d'r haflinger af viel bij het balkjes lopen. Die heeft haar sleutelbeentje gebroken. Sneu he...
noekiejj schreef:owja vond het een super leuke dag!
En een compliment over de verzorging van de paarden!
Wat leek Snoopy groot met die van jou he
Haha. Ik heb jou niet kunnen zien springen ofzo [toen reed ik zelf, haha] maaarja ging wel goed zei je?

LadyF schreef:Ik laat ook even wat horen![]()
Echt jammer van jou Chantal maar uiteindelijk ging de rest perfect en hebben we er wer wat van geleerd![]()
En die 3 snapte ik ook niet.
Ik ben uiteindelijke 9e geworden van de 28 uit ring 3.
Bedankt Catlover en itsmexx voor de foto's!

)
chantycom schreef:manon, wij reden in ring 4
Haha. Ik niet namelijk
ik zag je dekje en dacht,he in een profiel heb ik die ook gezien!
En wat reed jij netjes met je paard zeg! echt mooi paard!
(of normaal van dikte
)