[SGW] Kanshebbers Nederlands Kampioenschap!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Vieva

Re: Kanshebbers Nederlands Kampioenschap!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 11:38

Mijn lijstje:

L: Angelina van steenhoven, Madeleine brugman, eventinggek!
M: Ellen ( ze punten heeft n mee rjd ), Margo, Patricia En jan.
Z: Madeleine ( als die mee rijd in het z , maar dacht het wel ), Patricia en jan.

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 13:05

Wat een leuk topic Haha!

In de L heeft Emmy zeker wel kans, ze rijdt goed dressuur. In Hattem had ze afgelopen weekend 2 banketstaaf langslopers, dus ze is nu weer extra geconcentreerd denk ik.
Dat meisje (vrouw) dat in Overijssel kampioen is geworden in de L heeft ook veel kans, ze rijdt Z2 dressuur met dat paard en de rest doet ze ook heel goed. De rest van de klasses kan ik eigenlijk weinig over zeggen.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 13:17

Bedoel je Annemiek Kwast? Die heeft nl. ook een goede kans in het L als ze meedoet.

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 13:33

Ja die bedoel ik!
En die doet wel mee zei ze.

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-06 13:42

Effe zelfanalyse Clown
Ik heb dit jaar best goed gepresteerd, maar eerlijk is eerlijk: dressuur kan mij nog wel eens nekken. Mijn prestaties dit jaar met Pasjha: Wanroy 2e, Etten–Leur 5e (1e keer L), Castenray 4e, Maarsbergen 1e, Vlietland 1e, Gorssel 1e, Ysselsteyn 2e, Arendonk 6e.
In Overpelt (dressuur) en Ede (tijd cross Stoom uit je oren ) zat ik buiten de prijzen. Ik mag dus niet klagen. Hele jaar nog geen enkele weigering in de cross gehad en maar 2 balken met springen, dus daar zal t waarschijnlijk niet aan liggen. Van de andere kant ben ik dus allang heel trots op mijn resultaten tot nu toe. We gaan gewoon goed ons best doen (dressuur gaat op t moment heel lekker) en we zien wel hoe ver we t schoppen.

Verder zie ik als goede concurrenten: Stephanie Reitsma en Angeline van Steenhoven. Alhoewel beiden best wel eens uitschieters hebben. Rob Knoops schijnt ook best wel goed te presteren. In t M heeft Margo natuurlijk een grote kans, Martijn Bazelmans rijdt goed mee maar of hij echt kans heeft op een titel weet ik niet. Edith Tuijtelaars draait trouwens ook goed mee! Sabine zou ook wel eens goed in de prijzen kunnen rijden.
Van t Z heb ik niet echt een idee. Het is ook niet zo’n hele grote groep. Degenen die vaak vooraan gereden hebben lijken me ook de grootste kanshebbers…

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 08:14

yolien: volgens mij heeft patsmu nog nooit gewonnen in het m toch? Ik denk overigens zelf dat ze weleens een kans maakt om bovenaan te rijden, maar de opmerking die jij maakt dat ze vaak bovenaan zitten daar ben ik het niet mee eens. Zover ik kan herrineren heeft ze pas 3 wedstrijden gereden in het m , waarvan ze er pas 1 in de prijzen heeft gereden.

Ik was nog iemand vergeten in mijn lijstje van het L, onze bokker eventinggek natuurlijk!! Die maakt ook zeker een goede kans!!

Ik ben het wel met manon eens dat met een ervaren paard je jezelf safer voelt, in de cross dan!! Ik weet natuurlijk zelf ook wel hoe dat voelt. Maar voor de dressuur en het springen moet dan altijd nog gereden worden natuurlijk!!

patsmu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 08:29

Gootje heb in Gorssel voor de 1e keer M gestart en was daar 3e. Dat was ook de laatste keer tot zondag as dat ik gecrost heb in het M.
Voor de rest heb ik in Neede en Ysselsteyn dus alleen gedressuurd. Neede 1e na dressuur en Ysselsteyn 3e door mijn leuke crash met die zwarte.
Dus heb nog nergens de kans gehad om het verder af te maken. Niet dat wat uitmaakt want mijn eigen gezondheid staat boven aan...

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 08:48

Het zou wel leuk zijn als alledrie de rubrieken door een Limburger gewonnen werden Haha!

Sorry voor de niet-Limburgers...

patsmu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 08:55

Dan geven we met z'n 3 en een big party....
Welke limburgsers doen er allemaal mee.
L rob knoops, Eventinggek Ibbon, Bitwise, Susan, Madeleine, nog meer??
M Sabine patries Alicia dat meisje die Limburgs kampioen is.
Z Sabine Linda Patries

Toch is heeft Limburg toch best wel een aantal eventing ruiters ook uit het verleden die ook nog eens EK hebben gereden.. Fried v Stiphout, Jessica v Rijswijk Sabrina Hendriks Gerald Arts Edwin Verdellen Valerie Theelen Wie nog meer??

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 08:58

Patricia Smulders!!!!!!!!! 2 keer!!!!!! Haha!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 09:01

Lei Steeghs?

g0otje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 09:01

ja dat is ook zo patries, kon jij ook niets aan doen dat je het niet uitgereden hebt en ik verwacht zelf ook erg veel van jou en meraat dit weekend en het weekend van het kampioenschap, maar ik bedoelde alleen maar dat de conclusie van Yolien niet helemaal klopte !!! Maar t is geen schande dat Yolien fan van je is hoor Haha!!!!

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 09:03

Scum schreef:
Lei Steeghs?

Geen idee, zou een goeie zijn?
Harald Verwijlen? (is toch ook een limburger of sla ik de plank nu helemaal mis??)

patsmu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 09:04

Ja idd Lei steeghs.. Daar is mijn sgw gevoelens begonnen... Met de pony...Vergeet die lessen nooit meer...Heeft bitwise daar ook nog les van gehad?

Ja idd Harald Verwijlen

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 09:05

Patsmu, kreeg jij gevoelens van Lei Steeghs??? hihi

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 09:06

Lei heeft zeker WK gereden toch? Alleen jammer dat Luc er niet mee verder is gegaan.
Ik heb weleens gewoon les op de club gehad van Lei. En Bitwise een paar keer springles. Maar nooit crossles.
Hij organiseerde wel mee aan het LK in Helden. Bitwise is daar altijd crossbouwer geweest.

Harald is het volgens mij ook ja. Maar of die meedoet? Ze kunnen de startlijsten toch wel vast plaatsen. De sluitingsdatum is al geweest.

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 09:08

Huub Jansen

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 09:09

Ja, in het Z. Doet die mee dan?

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 09:10

Weet niet, al een tijd niet meer gezien op wedstrijden, doet het wel altijd goed (en helemaal alleen mét hengst!!)

Edit: Of mag hij niet meer mee doen vanwege eerdere dingen die hij verreden heeft????
WK's en zo Ruiterspelen...
Laatst bijgewerkt door Yolien op 20-10-06 09:11, in het totaal 1 keer bewerkt

patsmu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 09:10

Toch wel appard dat de meeste mensen die in Limburg hebben gecrost of nog crossen toch wel hoog hebben gereden ik bedoel dan EK en ook nog wel Nederlandse titels gewonnen...
En dan die nieuwe generatie zo noem ik ze even zoald Ibonn Eventinggek Sabine Bitwise die toch weer altijd voorin mee rijden dus in de top 5 staan... En dan diegene die nu in het B rijden hebben ook geregeld prijs.
We vergeten Iris Verrijt nog..

Nee man muts niet van hem zelf dutfy. de liefde voor de sgw sport

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 09:12

o liefde voor de sport!! Goed zeg Tong uitsteken

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 09:12

Alleen is de pony van Iris verkocht. En met het paard is ze nog niet zover. Het is alleen jammer dat er in de jeugd niet zoveel Limburgers zitten.

patsmu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 09:13

Ohja Huub die heeft ook WK gereden vroeger.. Weet niet of die mee doet. Heeft ook een nieuwe uitdaging he op de renbaan met zijn volbloeds.. Erg gaaf. Ik heb wel gehoord dat die hengst te koop stond. Dat paard wat Neede heeft gewonnen in de M Dorien Lares komt ook van Huub af. Erg leuk dier.

Er heeft toch een meisje in Yselsteyn mee gedaan in de B of L pony's met Iris haar oude pony??

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 09:14

pony verkocht? Ja eentje, die in het Z heeft ze toch nog??
Tenminste in IJsselsteyn nog wel....

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-06 11:56

Nee, dat is die waar ze dus Z mee crosste. Die is verkocht.