Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lielle schreef:Ik ga toch ook voor Ice, een paard dat Boekelo foutloos heeft gelopen, vind ik toch wel erg sterk.
g0otje schreef:ja maar ik ga geen boekelo met hem rijden hoor, mijn capaciteiten blijven beperkt tot het m
g0otje schreef:ik hoop het, maar ik ga er niet vanuit!overigens ga ik het wel proberen, als ik het kan dan kan ik het met tino!Dat paard geeft de ruiter zoveel vertrouwen..
g0otje schreef:ja dat denk ik ook, maar als ik het verschil zie van het m naar het z, vind ik sommige combinaties nog wel lastig
Simmie schreef:g0otje schreef:ja dat denk ik ook, maar als ik het verschil zie van het m naar het z, vind ik sommige combinaties nog wel lastig
Maar dat is een kwestie van controle, en volgens mij heb jij die controle wel g0otje. Dan moet het Z ook wel gaan lukken.
Ik wil het tzt ook gaan proberen met Djin, maar eerst maar zien dat we een beetje consequent in het M kunnen rijden. Nu zijn de resultaten nog te wisselend bij mij. De ene keer rijd ik foutloos rond en de andere keer heb ik 3 weigeringen aan mijn broek.........
Anne_ schreef:Jouw grappige detail is wel leuker Jiska
No offense hoor L0ve
Utopia, is een van die merries niet ook net kampioen geworden in Ermelo?
g0otje schreef:haha wat lief!!5-4 voor tino