Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
miss_jumpy schreef:Ik ben alweer thuis, dat is het voordeel van vroeg rijden!
Mijn dressuur ging niet geweldig maar met losrijden kreeg ik hem al beter en elkaar en Os had een schuimmondje. maar ik wilde teveel waardoor de proef rommelig werd. 176, ik denk rond middenmoot of iets eronder.
Daarna gelijk naar de springring waar ik mezelf en os omgekleed heb. Springen was foutloos, wel een paar keer groot af![]()
Cross, duurde lang. Toen wilde Os niet naar het starthok dus uiteindelijk achterstevoren blijven staan tot GO. Maar we hadden veel te veel spanning en een stop op 1. Balen, want toen we hem gesprongen hadden kwamen we gelijk in het ritme. Tot 4, daar kreeg ik hem gewoon niet goed bij en een stop. Wat een moeilijke bocht! Daarna verder foutloos uitgecrosst, gig fijn en Os galoppeerde fijn. Ik wilde overal rechtdoor, eerste opsprong ging erg fijn maar bij de tweede begon ie weer te gluren dus daar maar snel het alternatief gesprongen.
Al met al wel lekker uitgereden maar erg jammer van begin.
Het was wel erg gezellig vandaag met veel bokkers en mooi weer!
ingericht.
maar in de maneschijn nog lekker gezellig buiten gezeten en proberen om een flink gat te slaan in onze grote proviandvoorraad.
Was dus blij dat het weer tijd werd om op te staan...
en vervolgens Kees ook maar opzadelen. Kees was ech helemaal hieperdepieper bij het losrijden. Dressuur ging dus niet echt, maar was al blij dat ie niet omhoog ging of de baan uit stuiterde. Met 171 punten ergens bijna op de 4e plaats van onderen
niet te snel naar rechts, want dan pakken we de M-sprong. Daardoor toch net iets te laat gestuurd en gingen we erlangs. Voltetje en er zo over. De Op-afsprong super, de schuine dinges?? ook zonder aarzelen, water alsof het iedere dag zo gaat. Dubbel beetje erg dicht bij de b, maar Kees is Kees niet als ie zich daar niet overheen kronkelt. Tweede op-afsprong ging als uit het boekje evenals de strobaaloxer. Passage de route stond toch wel erg kort... maar met een lenige slangenbeweging van Kees ging het toch nog goed. Ook de rest van de hindernissen ging erg fijn. Dus Kees heeft foutloos gelopen, alleen door een stuurfout van de chauffeur 20 strafpunten op hindernis 4. Dus een plaatsing bij de eerste 5 konden we wel vergeten

. Bitwise heeft overal wel de alternatieven genomen. Gewoon om geen risico's te nemen en weer eens lekker een cross te kunnen rijden. Hij heeft wel flink doorgereden. Alleen aan het einde werd Online moe.Scum schreef:Tineke, op het uitslagenblaadje stond dat jij 20 strafpunten had in de cross, dus 1 weigering hebben ze vergeten. Lekker toch nog 1 winstpunt voor jou

!!
!!
Heb al uitslagen gevonden
Scum schreef:Volgens mij heb ik jou ook nog gezien Hester. Stond jij 's morgens bij de trailer bij ReesKees toen Bitwise en ik voorbij kwamen? Ik was volgens mij niet zo vriendelijk, want ik was toen net overhoop gekacheld en had ff geen zin in aardig zijn...
dacht al, die is vast met het verkeerde been uit bed gestapt, maar het was dus met het verkeerde been over de trailer gestapt
gesproken (Bitwise dus...)
En die van het appartement zijn ook tof!!

marieketencate schreef:Vreemd dat ie dan geslaagd was, de afstand op het water klopte helemaal niet en de dubbel bij 16/17 is zelfs gedeeltelijk verwijderd omdat de afstand zo slecht was, die was nl 10 meter.
L0ve schreef:Ik ben het niet helemaal met je eens Marieke, bij mij klopte de afstand op het water prima!! (oxer insprong dan he) Ik denk dat de mensen die moeite hadden met die afstand of veel te hard inkwamen of juist paarden hadden die veel terug kwamen.
(is mijn gevoel dan bij die sprong he!!!)
Lielle schreef:Alleen is het wel zo dat je water niet voorwaarts inrijdt maar altijd gesloten. Verkeerd uitgangspunt dus IMO.