[SGW] SGW Gorssel: Starttijden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

reeskees

Re: SGW Gorssel: Starttijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 09:46

volgens mij staan de tijden er nu toch wel goed op Verward
moet ergens tussen MJ en Bitwise rijden. Smorgens heb ik nog wel een heele goeie groom, dus als jullie in de buurt zijn... valt er wel iets te regelen Tong uitsteken
Aangezien wij een nachtje blijven, zal onze auto/trailer wel ergens vooraan (of juist achteraan...) op het parkeerveld staan. Knalgele toyota pick-up met groen/witte trailer.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 09:58

reeskees schreef:
volgens mij staan de tijden er nu toch wel goed op Verward
moet ergens tussen MJ en Bitwise rijden. Smorgens heb ik nog wel een heele goeie groom, dus als jullie in de buurt zijn... valt er wel iets te regelen Tong uitsteken
Aangezien wij een nachtje blijven, zal onze auto/trailer wel ergens vooraan (of juist achteraan...) op het parkeerveld staan. Knalgele toyota pick-up met groen/witte trailer.

nee, wij dressuren pas tegen 11 uur, dus dan ben jij al richting springring! Mijn tijd staat nu wel goed op pagina 1 hier, maar van bitwise denk ik niet, en de tijden op de startlijst zijn volgens mij ook nog niet correct.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 10:39

Nou, ik mag hopen dat de tijd van Bitwise wel goed is. Ik had nl. speciaal om een andere tijd gevraagd die hij eerst had. En toen heeft hij deze nieuwe tijd gekregen.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 10:58

oh, oke, dan geldt mijn opmerking alleen over mijn eigen tijd!

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 15:32

Iemand nog n "SGWay of life logo" nodig voor op het sjabrak?
is veplicht als je SGW bokker bent Clown
Ik neem een stapel mee naar Gorssel komend weekend.

Het logo is ontwerp van BT. Kosten van het logo slechts 7,50 euries. Onder het mom van: Help BT de winter door Knipoog voor de niet kenners vanhet logo: kijk op de avater van BT. Het is ca 10 x 10 cm groot.
wie o wie??

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 15:41

Ikke plies..... Bloos
Heb nog speciaal nagevraagd of er een selectieprocedure verbonden zit aan het logo Clown , maar aangezien dat niet zo is zou ik er graag een willen bestellen! (Doen jullie 1 of 2 kanten van het schabrak???)

reeskees

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 15:45

SGWollie: de een doet 2 kanten, de ander 1 kant. Zelf heb ik het aan 2 kanten.
Als je draad en naald meeneemt, dan kun je m dr gelijk opzetten.
Ben er zaterdag namiddag al en moet zondag ochtend rijden en ben er dannog wel tot ca 17.00

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 15:59

Ik hem 'm aan 1 kant. Wel eerst even getest of ie niet blauw uit de wasmachine zou komen ivm de sjabrak.

Miriam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-06 21:35

Ik denk dat ik wel voor twee ga dan.... (als je het doet moet je het goed doen hè Knipoog )
En niet vergeten naald en draad mee te nemen
*knoop in zakdoek

Ik ben er zondag, van 's ochtends vroeg tot behoorlijk eind van de middag. ZOek nog mutsjes om bij te parkeren!!!!

renskek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 07:00

Het is wel grappig, die vrouw die hier op Schimmel rijdt, moet zondag een B-ring jureren. Ik weet niet precies welke, maar in ieder geval wel de grootste B-ring.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 12:55

De starttijden in Gorssel zijn weer aangepast.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 12:57

Scum schreef:
De starttijden in Gorssel zijn weer aangepast.

jep, mijn tijd klopt nu op de startlijst. Voor mij zit nu wel een gat, als de jury maar niet ongeduldig wordt.....!

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 12:59

Nou, als je een starttijd hebt mag je gewoon op die tijd starten. Dat moet een jury weten Knipoog

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 13:48

nou, forget it. Vorig jaar in Ysselsteyn kwam ik 20 minuten na de cross met Raimaer alweer de dressuurring met Pablo uit, terwijl ik een half uur ertussen had moeten hebben, en de cross niet was uitgelopen.

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 14:37

Komt het eigenlijk vaker voor dat de starttijden tussen dressuur en springen zo kort op elkaar zitten? Verward Het is mij namelijk nog nooit zo erg opgevallen als wel Blond Ik heb ook maar 30 min. tussen start dressuur en start springen... En de afstand tussen de terreinen is dus blijkbaar best ver. Hoe moeten we dat in hemelsnaam regelen? Er zijn er dus ook nog diversen die nóg minder tijd hebben! Ik ben benieuwd hoe t gaat lopen, ik ben bang dat de organisatie zich hiermee toch n beetje problemen mee op de hals haalt... Na de dressuur moet toch minimaal de beenbescherming, voortuig, bodyprotector enz. effe fatsoenlijk geïnstalleerd worden en daar ben je toch al snel kleine 10 min. mee bezig. Nagelbijten / Gniffelen en dan nog naar t andere terrein rijden Koe

De dressuurstarttijden staan trouwens wel een beetje door elkaar, als je gewoon op volgorde kijkt lijkt t alsof er soms een combinatie wordt overgeslagen wordt met de dressuur maar dan blijkt dat een later startnr. daar start Verward Ben benieuwd of t zo blijft staan...

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 14:38

Half uur is in Gorssel eigenlijk te weinig, en dit komt ook zelden voor.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 14:43

Hoi Suus,
ik denk dat de dressuurtijden door elkaar staan omdat sommige mensen 2 paarden rijden.
Imo is het handiger om dan 2 dressuurtijden te wisselenen niet de hele lijst op zijn kop te gooien.

Ik heb al een 2 of 3 keer maar een half uur tussen dressuur en springen gehad.
Meestal dressuur ik dan met springteugels, heb mijn hoofdstel al met een vetertje aan mijn eerste knotje zitten en toen ik alleen was had ik mijn cross shirt al onder mijn jasje. Dressuren deed ik op mijn springzadel met buikflap.Alles wat ik nodig had apart gelegd en de rest na het omzadelen zo in mijn auto gepleurd Clown

Dus Gorssel is niet de enige wedstrijd waar het er zo aan toe gaat.

Lielle ik heb het wel vaker meegemaakt. Afgelopen jaar in EL hadden zowel Piet als ik 30 min.Toen de dressuur dik uitliep had ik nog 10 min over. Gelukkig liep het springen uit waardoor ik nog 25min had. Kan niet zeggen dat het ontspannend werkt.

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 14:52

maar in gorssel is het dressuur en springen redelijk dicht bij elkaar, terwijl de trailers echt een eindje weg staan. Ik neem mijn crossspullen dus maar mee naar de dressuur, maar dat zal voor suus niet meevallen als ze alleen is.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 14:52

Dat vind ik ook echt niet handig. Ik snap best dat het lastig plannen is, maar een half uur ( = dus 23 minuten!) tussen dressuur en springen is gewoon te weinig IMO.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 14:54

Daarom vroeg ik me ook al af of er niks over in het reglement staat. Je mag toch wel redelijke tijden verwachten. Zeker als het ook nog eens zo ver lopen is. Ze hadden anders beter de cross een half uur later kunnen laten beginnen.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 14:58

Ja de dressuur een 1/2 uur eerder is ook niet echt lekker. Als eerste mag je dan om 7.00 de baan in.

Volgens mij ziet mijn paard me niet voor vol aan als ik om 6.00 begin op te zadelen Haha!

Eventinggek

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 15:00

Tsja, okay dan. Ik vind t wel best jammer want het is idd behoor stressy, terwijl t eigenlijk allemaal zo leuk is om te doen Haha! Een andere meid heeft nog minder tijd, iets van 15 min. Maarja, we zien wel hoe t gaat. Maar t blijft jammer, want er zullen onverhoopt zeker ruiters laat bij t springen komen en dan wordt t weer n zooitje

Het zijn idd. alleen de eerste 2 ringen waar dit achteraan de groep een probleem is. Weet niet wanneer de laatste op de dag de cross ingaat...

Verder ben ik m'n vriend om aan t praten om mee te gaan, maar er zijn gelukkig zowieso altijd wel bekenden die indien mogelijk wel willen helpen Ja bij echte nood neem ik wel een rugzak mee waar ik alles indoe, die ik dan effe bij iemand drop tijdens t dressuren en daarna Haha! Is miss ook wel een oplossing (jammer genoeg past t dressuurzadel daar niet in Clown )

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 15:00

Ik zou het ook niet zo leuk vinden om al om 7 uur te moeten jureren Haha!

Trouwens, je moet eens tegen een gewone wedstrijd ruiter zeggen dat je om 7.30 dressuur moet rijden Haha!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-06 15:08

Scum schreef:

Trouwens, je moet eens tegen een gewone wedstrijd ruiter zeggen dat je om 7.30 dressuur moet rijden Haha!

Haha, dan krijg je wat te horen Clown

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-06 12:18

reeskees schreef:
Iemand nog n "SGWay of life logo" nodig voor op het sjabrak?
is veplicht als je SGW bokker bent Clown
Ik neem een stapel mee naar Gorssel komend weekend.

Het logo is ontwerp van BT. Kosten van het logo slechts 7,50 euries. Onder het mom van: Help BT de winter door Knipoog voor de niet kenners vanhet logo: kijk op de avater van BT. Het is ca 10 x 10 cm groot.
wie o wie??

Ik wil er ook wel 1!!
Ben je er ook op zondag??? Bloos