Het is natuurlijk lastig voor de KNHS want ze lopen meestal toch echt n paar weken achter.... geen wonder dat t dan zo lang duurt! Hopelijk mag iedereen gewoon starten!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
GvdT schreef:Ik heb Pleun er in Lisse over gesproken en hij was hier al bang voor. Hij vond de eisen te zwaar voor een NK.
Hij dacht dat ze er een kortere dag van wilde maken en dat dat de motivatie was om deze eisen te stellen.
miss_jumpy schreef:GvdT schreef:Ik heb Pleun er in Lisse over gesproken en hij was hier al bang voor. Hij vond de eisen te zwaar voor een NK.
Hij dacht dat ze er een kortere dag van wilde maken en dat dat de motivatie was om deze eisen te stellen.
oh, dat zou wel slecht zijn...
Maar alleen de eisen voor het L zijn toch aangepast?

Eventinggek schreef:Liberty: hebben jullie nog stallen vrij? En hoeveel kost de stalling? Incl. stro/hooi? Ik zou er dus eentje nodig hebben. En zouden wij dan met een camper (lees pickup met n camper erop en trailer erachter) bij jullie mogen overnachten?[b]
en ik wil naar Diepenheim, maar kan niet eens autorijden.... 

Lielle schreef:Balen Marieke
In het L maken de zwaardere eisen (8 wp's ipv 4) nauwelijks uit, vorig jaar 76 deelnemers en nu iets van 60.
In het M wel, vorig jaar moest je in dat seizoen 1 M cross hebben uitgereden en nu 4 wp's.
Balen Marieke
Lielle schreef:Balen Marieke
In het L maken de zwaardere eisen (8 wp's ipv 4) nauwelijks uit, vorig jaar 76 deelnemers en nu iets van 60.
In het M wel, vorig jaar moest je in dat seizoen 1 M cross hebben uitgereden en nu 4 wp's.
Balen Marieke

)
En de M en Z zien er ook wat magertjes uit.... miss_jumpy schreef:Het wordt trouwens goed crossweer!!!
Vrijdag wordt het droog, en 5-8 graden.
Toch wel lekker met een niet geschoren paard

Maar dat gaat wel goedkomen. Mijn meetwiel is trouwens bijna in de laatste fase
die ga ik op t NK toch maar eens gebruiken *kan me daar trouwens nog iemand tips over geven?
*