Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) Ben dan toch bang van wel hoor!
En hopelijk ligt het tempo dan hoog genoeg, anders moeten we weer zó op de horloge gaan rijden. Dat moet natuurlijk altijd wel maar in Overpelt was het tempo zo laag dat ik voor mijn gevoel de hele cross in verzamelde galop gereden heb... dat was heeeeeelemaal niet fijn
Dus wel niet zone dure, maar eerder echt op z'n Belgisch
moet m eigenlijk alleen nog effe n fatsoenlijk kleurtje geven. Maar die wil ik dus de volgende week kunnen gebruiken. In het regelement van de KBRSF staat wel dat t verplicht is om in de cross om de 1.000 m een bordje te plaatsen, weet iemand of dit ook echt gedaan wordt?
Weet iemand trouwens of je met een paard dat nog geen SGW gestart heeft in t Bopen zou mogen starten in België? (heb vandaag in Ysselsteyn wel heeeeel errug lekker gecrossed met die jonge Cantos.... begint te kriebelen)
en hij heeft nu al netjes 2 B parcoursen gesprongen en loopt een mooie B dressuurproef... Wat denken jullie? Zal ik m proberen mee te nemen?
dus hoogstwaarschijnlijk voor t B de gele bordjes!
vanaf woensdag.... nog 2 nachtjes slapen

11:05 dressuur, 12:56 cross en om 12:26 springen! Kan helaas niet meer bijschrijven met Ungaro....