Vanmorgen moest ik schrijven voor dressuur
. De L a. Er waren 2 nederlanders bij 
Phiel Plijnaar (prachtpaardje!) en Silvie Sprangers.
De jumping parcours stonden erg moeilijk, weinigen foutloos. Ik de Z slechts 1 combinatie!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. De L a. Er waren 2 nederlanders bij 
1 balkje en ze deed echt haar best. Cross was niet heel moeilijk, wel mooi. Ik vond zelf de dikke boom in het water nog lastig en een dubbel met schuin erachter een soort kist. Ging echter allemaal vloeiend en ook nog eens binnen de tijd, dus ik ben helemaal tevreden! Uiteindelijk opgeschoven naar de 10de plek, dus nog net prijs
Heb em alleen niet opgehaald, want de uitreiking was pas om half 8.
!
Zal dan een topic maken
Ziet er wel leuk uit! Leuke waterpartij

.

Dressuur was ze wel heel kalm en veel beter dan ik had verwacht... 14de (van de 32) schijnt dat de jury zei dat mijn middendraf erg mooi was
(diegene die er naast zat ken ik) springen... In de paddock ging ze erg goed, vlak voor ik binnen ging ging het fout. Zij wou stoppen, ik niet ze springt half, hindernis helemaal omver, Verouschka achteruit terug weg en nog twee sprongetjes kunnen nemen en toen moest ik binnen. Vanaf sprong één waren het allemaal noodsprongen dus twee was al een stopje, dan ging het verder goed tot 6, de golfjes... Uitgeweigerd... (was in de binnenpiste) maarja volgende keer beter
We geven nog niet op) 

Kan me voorstellen dat een breekboom dan wel geholpen had, die zie je bij ons nl. wel meestal op zulke oxers.