missmuts: Fijn dat ie nu goed te controleren was in de cross, jammer van de weigeringen, maar blijven oefenen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Erg goed voor je vertrouwen, en weer gewoon lekker door in het L 
Hopelijk valt het mee (hoefzweer?) en is het zo weer over

Ik heb je helaas niet gezien in Ede, zo vroeg was ik er nog niet.

Lielle schreef:
Bashuk, ik heb een iemand zien stuiteren bij de trailers, op een kleine donkere. Ik denk eigenlijk niet dat jij dat was, maar het zou kunnen. Was rond half twee. Jammer van je langsloper, op 14 moest je idd behoorlijk sturen. En ook al zo snel gereden
klein donker en erg veneinig
Toen ik daarmee stopte,reden we een heel fijn foutloos parcours en ook dat was ruim een half jaar geleden.
) Trakehner ging lekker en toen al weer terug naar het hoofdterrein (en ondrtussen missmuts gepasseerd. Op het huisje taxeerde hij wel even mooi, die was ook redelijk aan de maat. Water ging heel strak door de 1e 2, alleen op de boom tussen 2 en 3 hadden we een kleine hapering. De oxer verderop ging ook wel erg groot, maar de hele rits daarna (haag, haag, haag bovenaan de kuil, gaffel, puntje, haag) ging weer heel erg netjes. De 2 huisjes bij het water ook, en toen bleek ik ineens nog 2 minuten te hebben voor het laatste stukje
Dus maar in een handgalopje verder gereden voor de laatste sprongetjes en heel tevreden kwamen we samen over de finish. Pablo liep echt alsof hij het hele seizoen al vol had meegedaan, ik was echt superblij met hem.
IK stond toen nl op te zadelen. Hij deed idd even erg lelijk
Simmie schreef:MissJ: hoop dat het niet ernstig is met Os' been! Heb je gezien vanaf het huisje langs de springring. Je kon je ritme idd niet vinden. Volgende keer beter!

Maar wel een erg lieve foto
Schimmel vond het niet hoog genoeg om der benen in te trekken denk ik. 

Alles tot aan de B-E lijn ging wel lekker, daarna kwam de spanning.
dacht dat ik heel laag stond na de dressuur en 9 strafpunten in het springen en heb me dus niet drukgemaakt om de tijd.
dus dat was een beetje twijfelachtige sprong.