Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lielle schreef:iig eventinggek. Susan, jij rijdt dus om 8 uur.
20e zou wel een beetje heel errug vlak voor Ede zijn.... Lielle schreef:morgen. Er zijn zowel morgen als volgende week trainingen, volgende week is voor de oefencrossers.
) _Jitske_ schreef:Rijden er morgen nog meer bokkers om half 7?
Lielle schreef:morgen. Er zijn zowel morgen als volgende week trainingen, volgende week is voor de oefencrossers.
Komt mooi uit! Ik las trouwens ergens bij een post van Reeskees dat er een diepe waterbak is waar je ook kunt zwemmen met je paard
daar ben ik eigenlijk wel voor in na n training van Rob (weet nog dat t flink aanpakken is bij Rob

als t dan nog zo warm is ga ik denk ik zeker effe t diepe water in, hopelijk vind Pasjha t net zo leuk als ik
is wel goede watertraining
Eventinggek schreef:Coolals t dan nog zo warm is ga ik denk ik zeker effe t diepe water in, hopelijk vind Pasjha t net zo leuk als ik
is wel goede watertraining
(behalve dan met Indoor SGW Wanroij, maar die rubber matten zouden Britt toch echt wel gaan bijten)
Vorige keer hebben we ook al gezwommen
Denk er wel aan om droge kleren mee te nemen, en mss is even afzadelen en laarzen uit wel een goed idee 

Scheelt me weer n middag lederonderhoud
Lielle schreef:_Jitske_ schreef:Rijden er morgen nog meer bokkers om half 7?
ikke, met Pablo. Marieke met haar schim en verder weet ik het niet.