Oeh da's minder!! Hopelijk lukt het wel een keertje!! Ben wel erg benieuwd. Heb ook niks geen foto's of zo van maandag. Mijn paps is daar helemaal geen held in. Hopelijk kan mijn vriend je volgende keer mee of iemand anders.. Kan die mij mooi filmen of op de foto zetten!!!
Dit is zooooo balen... Nou loopt mijn crosspaard lekker,en wat gebeurt: Kreupel Eindelijk een crosstraining a.s zondag dichtbij,en nu kan ik weer niet meedoen....
Oeh oliebol!! Da is zeker niet leuk!!! Ik kan aanstaande zondag niet!! Als het goed is, is de crosstraining aankomende zondag in Renswoude en de 19e is het ipv Renswoude, Boekelo!!! Hoorde dat gister op springles van Bert!! Ik ben er zondag niet! Heb concours in Laren!!! Sterkte ermee Jennifer!!
Bert had het erover... Bij ons is de mail kadoek!!! kan ook niet ff kijken of wij wel een mail hebben. Zal wel niet! Ik heb net mijn paardje ff gevlochten. ben er helemaal klaar voor...
Ik kom net weer van het concours!! Het was erg warm.!! Ben erg blij dat ik zo vroeg mocht. Had 175 en 177pnt.. net geen winstpunt, maar wel eerlijk gejureerd. Ben erg tevreden!!
in renswoude of boekelo!! Ligt eraan of gisteren de crosstraining in Renswoude was.. Als dat zo is, is het volgende week maandag in Boekelo. Anders andersom...
Nou Igor is dus kreupel rechtsvoor aan de kogel... Veel over de harde weg stappen en kogel afspuiten... Daar gaan wrs me selecties,crosstrainingen en zomerinstructieweek...
Heel misschien met die van mama,maar dan moet ze als ze de 20e gescant worden wel echt drachtig zijn,anders moet ze opnieuw gedekt worden enzo en dat zit dan ong. tegelijk in die week... Dus het is allemaal nog afwachten...en stilletjes hopen!
Help ook mee met duimen!! Eyzz Danielle. Heb net bij Nijhof de eerdere eigenaresse van Shifra gesproken!! Ze had mij nog gezien op de video!! Gaat t jouw nog lukken om die video op internet te zetten!! Ben erg benieuwd!!
Owwww Petra .... Zij heeft Shifra gereden, ze was toen gewoon van ons hoor Nu heeft ze haar eigen (tweede) paardje, waarmee ze bij Nijhof was, dus geen tijd meer maar ik weet niet hoe ik die video op internet moet zetten nu ga ik slapie doen