volgens de info op de site wel. Ik gok het maar, mocht het blijken te veranderen als het vraagprogramma online komt, kan ik ze altijd nog een keer sturen.
That's it! Dan ga ik hem vanmiddag ook op de bus doen! Online durf ik nog nergens voor in te schrijven. Die loopt op dit moment alleen dressuur en wordt om de dag gereden. Ik moet toch eens contact op nemen met de DA wanneer hij evt. weer een sprongetje mag maken.
Ja, we waren het wel van plan. Ik weet nog niet zeker of ze er dan klaar voor is, maar we hebben nog 3 maanden om aan het springen te werken. Dan schrijf ik liever nu in. Kan ik altijd nog afmelden als het niet lukt. Beter dan op de wachtlijst komen.
Hoe lang duurde het toen voordat jij met Djin weer mocht gaan springen?
Scum, pas na ruim een jaar ben ik weer gaan springen, maar Djin's blessure was wat groter dan van Online. Zij had namelijk echt een gat in haar pees (oppervlakkige buiger).
Daar heb je wel een punt Lielle. Maar hij mag pas sinds 2 weken M1 dressuur van de DA. Kan me bijna niet voorstellen dat hij over 3 maanden al mag crossen. Eerste 2 crossen worden B HC, en die moeten gewoon een goede bodem hebben. Bij Chaam kun je een risico lopen omdat dat zo vroeg in het jaar is. Jammer dat er zo vroeg nog geen terreinritten zijn. Dat zou nog beter zijn om mee te beginnen.
Vanavond even met Bitwise overleggen. Op zich zou de tripalon in Gorssel ook een goede start voor zijn. Omdat daar geen tijdsregistratie aan zit (tenminste dat was in Laren niet). Maar komt die er dit jaar zeker weer?
Ja, Oro is de dagelijkse roepnaam van Online. En IenieMienie is Ninnes Nirvana in het echt.
De blessure van Oro is gekomen na de oefencross in Maarsbergen. Dat was begin juni dacht ik zo uit mijn hoofd. Rekenreken.... nu 6,5 maand geleden. Hij heeft een lichte blessure. Ben heel benieuwd. Het spannendste moment is natuurlijk als je hem weer op gaat pakken, of het dan goed blijft gaan. Of eigenlijk zal het altijd wel spannend blijven.
Ja dat wilde ik net zeggen, Online staat toch ongeveer net zo lang als Ret met een blessure?
Ik kan het me goed voorstellen dat je het spannend vindt om weer te beginnen. Ik heb hetzelfde. Het begrip 'kreupel tussen de oren' wordt nu wel heel concreet.
"kreupel tussen de oren" ; ik weet er alles van. Ik was ook oh zo bang toen ik weer mocht beginnen. Ik was echt super voorzichtig met alles, qua bodem en het rijden op zich. Het is er inmiddels wel weer wat afgesleten, maar rekening er mee houden doe ik altijd nog. Als de bodem in de cross me niet aanstaat start ik ook gewoon niet. Maar voor de rest doe ik alles weer met Djin (hetzij met de nodige voorzichtigheid). Ik had toendertijd ook niet durven dromen dat ik ooit weer zou crossen met haar, maar volgens de DA kon dat weer gewoon omdat het heel goed genezen is.
zal ook eens gaan overleggen welke crossen ik ga rijden volgend jaar, en zal dan ook maar snel gaan opsturen.. aangezien ik dit jaar te laat was met coupons opsturen voor EL