Dat is grappig, dan heb ik een hele tijd met jou lopen praten! Ik was namelijk startnr 71 en jij nr 72. En allebei niet geheel droog aan de overkant gekomen. Ach ja, je kan der ook maar beter op blijven zitten natuurlijk!
Hey ramptoerist! Godzijdank geen foto's van mijn lancering (voor zover ik weet dan! ) Wel de Helderse Courant gehaald, maar of je daar nou zo blij mee moet zijn... Had er liever iets anders in gestaan!
heJ TypicalDutch.! ik heb jou zien springe.. een clubgenootje van mij en ik vroegen ons af wat voor ras jou paard is..echt geweldige gangen heb dat paard !
Het is een KWPN-er Jessica. Volgens mij is het een Krack C, maar pin me daar niet op vast. Ken zoveel mensen en paarden dat ik weleens wat door elkaar kiep (hij is iig dressuurgefokt)
heej typicaldutch was lekker verfrissend zo'n duik vond je niet
ik wist helemaal niet dat jij ook op bokt zat ik had een tijdje geleden al je profiel gelezen en je foto's deden het niet maar zat toen wel verbaast te kijken toen ik de naam Koh I Noor zag. Ik weet het niet zeker maar volgens mij heeft mijn buurman die gefokt of doorverkocht ofzo. maar dat zijn er zo veel (ik zal nog even navragen is wel grappig)
ik wil ook foto's , maar heb geen foto graaf gezien
@ Gomir, bijna goed! Tip is op zich spring gefokt, alleen jammer dat zijn vader het niet kon! Voor de liefhebbers: Krack C x Pablo (duitse hengst van Pilot) x Burggraaf x Usselo x Joost. Gewoon een ordinaire KWPNer dus! En ik maar denken dat die rustiger zouden zijn als een arabiertje, nou echt niet dus! Kon maandag amper lopen, maar heb der inmiddels helemaal geen last meer van. De blauwe plekken zijn inmiddels groengelig en trekken al aardig weg!
Foto´s van de zondag komen eerdaags op www.wedstrijdfoto.tk te staan, mijn vriend heeft fanatiek met zijn camera bij de waterbak gestaan. Ik hoop ook dat de uitslagen van zondag nog vermeld worden.