Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
muts_marijke schreef:Heb niks verder ingeschreven Mandy. Onderlinge cross rij ik wel mee. Verder niet. Tis al laat in het seizoen. Kijk volgend jaar wel verder.
Gisteren heb ik bij de tijd waarneming in de cross gezeten. Heel weinig mensen binnen de tijd. L paarden haalden dat het makkelijkst. misschien door de scherpe bochten wat in het parcours waren, dat dat de snelheid eruit haalde? En de alternatieven kostte ook best wat tijd. Maar daarvoor is het een alternatief..
Wij hebben mooie dagen gehad. Énorm gezellig en de eerste keer was ook aftasten en maar gewoon doen voor de cross bouwer. Voor volgend jaar mooie verbeter punten gehoord.
Scum schreef:muts_marijke schreef:Heb niks verder ingeschreven Mandy. Onderlinge cross rij ik wel mee. Verder niet. Tis al laat in het seizoen. Kijk volgend jaar wel verder.
Gisteren heb ik bij de tijd waarneming in de cross gezeten. Heel weinig mensen binnen de tijd. L paarden haalden dat het makkelijkst. misschien door de scherpe bochten wat in het parcours waren, dat dat de snelheid eruit haalde? En de alternatieven kostte ook best wat tijd. Maar daarvoor is het een alternatief..
Wij hebben mooie dagen gehad. Énorm gezellig en de eerste keer was ook aftasten en maar gewoon doen voor de cross bouwer. Voor volgend jaar mooie verbeter punten gehoord.
Wij hebben een hele leuke dag gisteren gehad. Het weer zat natuurlijk ook wel mee. Maar dan heb ik dus even met jou staan te kletsen schijnbaar. Ik kwam de tijd vragen en dacht dat die heel langzaam was maar jij zei dat het nog wel meeviel
rowo schreef:Ben ik dan de enige die het L en M vrijwel gelijk vond, afgezien van de opsprong en het water?Veel was hetzelfde maar had in het L dan een alternatief.