Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kris schreef:Wat fijn dat bijna iedereen zo lekker gereden heeft!
Ons L debuut was zwaar, maar mijn merrie heeft zichzelf heel dapper bewezen! Stop op 5a, op 5b en een volte tussen 9 en 10. Inclusief de dikke trakhener over de finish. Aangezien dat dat het doel was zeeeeer tevreden, want ik vond het voor een L cross echt aan de maat en sommige dingetjes ook echt technisch!
Trouwens ook zeer benieuwd welke fotografen er waren, heb wel wat gezien onderweg namelijk.
Elise_K schreef:Kris, verstond ik het nou goed en hoorde ik je vlak voor je dressuurproef zeggen: "Ik ga zo kotsen denk ik" ?
Kris schreef:Elise_K schreef:Kris, verstond ik het nou goed en hoorde ik je vlak voor je dressuurproef zeggen: "Ik ga zo kotsen denk ik" ?
Ja, was in de ochtend met mijn blote voet in een spijker gaan staan en heb echt een vreselijk groot gat precies onder de bal van mijn voet. Was heel erg pijnlijk. Voorlezer zei je trekt een beetje wit weg en dat was mijn reactie op haar haha.
Hanneke184 schreef:Dat heb ik ook, maar je kunt op dit moment de uitslagen van zondag ook bekijken op http://www.sgwlive.nl