Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
A3a1 schreef:Van het begin tot een uurtje of 3 geweest.
Mijn god wat een doodsverachting moet je hebben om te rijden.
Ik weet nog niet wat ik er van vind, knap of knettergek, of gewoon allebei.
Ik ben totaal verbaasd dat de ruiters blijven zitten, zeker dat laatste stuk met de sprong en dan lager eindigen en de waterpartij.
En verbaasd dat de paarden het nog net halen die sprongen.
Een ding, ik zal mijn paard nog niet misschien voor zoiets uitlenen, daar is ze me veel te kostbaar voor.
Maar wast een mooie lokatie voor zo'n evenement en ik snap als jullie nastuiterend in bed liggen, echt knap!
Bouwpakket schreef:Ok dus alleen maar negatief commentaar hier.... Beetje jammer, tuurlijk zijn er dingen die beter kunnen, maar er is te weinig besef hoe enorm veel werk dit kost!!! Ik heb zelf eerder een andere SGW georganiseerd en is echt niet te doen. Ben er beide dagen geweest om te helpen en vind dat de organisatie een topprestatie heeft geleverd!!! Degene die het niet goed genoeg vonden blijven maar mooi thuis volgend jaar... en tip voor jullie, ga niet naar nieuwe crossen want daar gaat altijd vanalles mis. Sorry voor mijn reactie, maar kan me hier erg pissed om maken.
DoretteK schreef:Er waren zeker goede dingen hoor, dat die misschien niet hier worden verteld betekent die niet dat ze niet doorgegeven zijn. Ik heb zelf een tijdje gepraat met iemand bij het secretariaat (Sanne kan dat?) en die vroeg naar mijn mening over hoe het allemaal was. Dingen als dat het parcours niet klaar is als het open is voor verkenning op vrijdag, dat het springparcours niet op tijd staat of dat het losrijden voor het springen gewoon echt niet kan (afsaltplekken/laag hangende takken/ te weinig lepels+balken) hebben ze van mij te horen gekregen, maar ook dat ik het een mooi terrein vindt en dat ik de cross (ondanks het wat te lage niveau) wel mooi vond om te rijden.
Natuurlijk was het de eerste keer dat het daar georganiseerd werd, maar als je je mening niet laat horen dan weten ze ook niet wat er beter kan volgend jaar.
DoretteK schreef:Ik ook niet, want het was mijn eerste L wedstrijd![]()
Maar als je bv een week eerder in Gorssel bent geweest, dan leek dit meer op een B rondje.
DoretteK schreef:Wat ik trouwens ook apart vond, in de L moeten er minimaal 20 sprongen in het crossparcours staan, dat waren er ook maar 18. In de M moeten het er 25 zijn volgens wedstrijdregelement, was dat wel zo?