Zie dat ik daar flaters bega hahahIk zou eigenlijk echt zo'n bodybandage moeten aanschaffen.
Want zelf onder zadel is t iets korter door 't dekje. Thans zadel past perfect volgens 2 zadelpassers, wolletje erbij en ik singel stevig genoeg aan. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zie dat ik daar flaters bega hahah
Want zelf onder zadel is t iets korter door 't dekje. Thans zadel past perfect volgens 2 zadelpassers, wolletje erbij en ik singel stevig genoeg aan.
Aan huis is voor mij wel ook een droom, maar dat zit er niet echt in vrees ik.
In de winter, als het veel regent, moet ik wel bijna dagelijks naar de binnepiste als ik wil rijden.
ik wist eigenlijk zelfs niet meer dat dit topic al zo lang bestaat! Zie posts met Antonius haar dochter die 8 maand was, hahaha. Long time ago
Veel gebeurd in die jaren. Echt leuk om alles eens terug te lezen. Superleuk gedaan Hanne!
op een gemiddelde dag sta ik op om kwart voor zeven en zorg dan dat ik op de trein zit rond kwart voor acht, dan ben ik om negen uur op mijn werk in Brussel. Werk daar nog maar sinds kort, is een keuringsinstelling die kwaliteitscontroles doet bij supermarkten etc. Ms kom ik dus ooit nog wel eens professioneel in contact met jou PP
mijn schoonbroer werkt trouwens sinds kort ook bij VDM, misschien kom je die ook nog wel eens tegen
(C., zelfde achternaam als mijn vriend). 'S avonds ben ik dan rond half zeven thuis. Dan eten maken en wat opruimen en vervolgens ofwel pony rijden (ook een 3u uitje zoals bij de meeste), of naar de fitness (2-3x per week), of lopen (3-4x per week). De paarden krijgen bij ons één keer per dag eten dus dat is ook altijd 's avonds (half uurtje werk als we het samen doen). Ze lopen 24/24 buiten maar krijgen ook onbeperkt hooi bij en een schepje krachtvoer. Zit dus zelden voor elf uur in bed. En eens per week ook wel eens een avondje niets doen, netflix fans
. Momenteel werk ik door omstandigheden wel ook maar 4/5 dus dat is ideaal om huishouden bij te houden en eens 's avonds niet op speed te moeten leven
Hij heeft enkel een poedertje meegegeven om de spieropbouw wat te ondersteunen als ik hem nu verder terug opbouw naar de crossen toe. Grappig detail. De dag nadat ik hiermee startte waren de merries hier thuis spontaan hengstig en meneer helemaal t mannetje
Waarschijnlijk stom toeval maar toch hilarisch. DA had ook gewaarschuwd dat hij er frisser van kon worden, dat heb ik gemerkt. Maar bon t blijft een braveke
.
merrie van 1m60 (net niet denk ik, is niet officieel gemeten). Haar papa is Custom Wrangler (1999), mama kan ik even niet opkomen, heb de papieren niet bij de hand. Ze is van 2006 en heb haar in 2013 gekocht als wandelpaardje. Van wedstrijden was toen nog geen sprake. En daarvoor is dit het ultieme paard. Echt waar, zo een koel karakter heb ik nog nooit gezien. Die kan je moeilijk van haar voetstuk brengen, of tis dat de dierenarts langskomt 
Maar ik moet geen al te hoge doelen hebben met haar. Die mag ik wel hebben met mijn bonte 
Hij heeft vooral van zichzelf een ferme boeg en kont, en nogal de stereotiepe kaken van een quarter. Officieel is hij ingeschreven in het appaloosa stamboek maar heb geen idee van zijn afstamming. Een vuilnisbakje
die van jou is dus een echte volle quarter, leuk. Het coole karakter heeft hij ook wel. Hij kan héél fanatiek zijn in de cross, maar het moment dat je finisht gaat die onmiddelijk terug in chill modus. En op de baan is hij ook echt superbraaf. Hij heeft jaren met kleine kindjes lessen gelopen en daar was hij ook perfect mee te vertrouwen.

wou eerst deze controle afwachten en heb echt weinig gereden de laatste tijd. Zou graag Arville de "OCC" rijden (80), Baarle-Nassau heb ik mij ook ingeschreven (70). De week nadien is die in Nederland wel dichter maar heb mij zelf ingeschreven in een 25km wedstrijd dusja kan moeilijk op twee plaatsen tegelijk zijn
en dan deze zomer nog wat OCC's 80 of 90; Neem geen nationale licentie, is mij te duur voor die paar wedstrijden dat ik zou rijden. Ik zou misschien wel naar die training in Ware.gem gaan maar het terrein daar heb ik alleen al zo vaak gedaan 
Ik was een routinier in de 80cm, maar nu stress ik al voor zondag 

Antonius schreef:Alvast gelukkig nieuwjaar!!
En ik heb mijn cadeautje mogen uitpakken... bummer![]()
Samshield tok, zo een hele blinkende, glimmende (nazi) helmvind hem spuuglelijk!! Echt vreemd dat mijn man dit mooi vindt, want hij heeft voor zulke dingen normaal gezien betere smaak...
Enfin, inwisselen hopelijk voor een bon en dan maar eens sparen voor een dressuurzadel
vandaag ga ze terug een paar uur buiten en morgen aan de longe.
Maar sommige stukken was hij echt aan het marcheren, wauw. Ik zou zo graag terug een beetje dressuurmatig trainen maar ik durf het niet aan. Zo zonde, ponylief zit vol energie nog.
Bvb achteruit gaan kan hij. Laatst koste het hem precies de grootste moeite van de wereld om paar voetjes te verzetten. Ik heb dan ook eens streng geweest en die teugels even strak naar achteren getrokken. Toen was hij wel wakker en vroeg ik het op een normale manier weer en hup zeer mooi en ontspannen recht naar achteren... Precies dat het geen moeite nodig had. Daarna uitvoerig beloond en de oefening ook niet meer gevraagd omdat hij het zeer mooi deed.