kikkerdril4 schreef:Mijn tijden zijn 14:55 16:48 17:18, maar heb geen fiets. Kan dus beter voor mijn dressuur de cross lopen? Ben daar nog nooit geweest namelijk
Dat zou ik wel doen met die tijden.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sim schreef:kikkerdril4 schreef:Mijn tijden zijn 14:55 16:48 17:18, maar heb geen fiets. Kan dus beter voor mijn dressuur de cross lopen? Ben daar nog nooit geweest namelijk
Dat zou ik wel doen met die tijden.
WMVD schreef:De start en inspringen is bij de finish van vorig jaar, dus dat is gunstig! Start is dus op het begin van het terrein in de bossen, niet in het veld als vorig jaar. De eerste hindernis begint in het bos en de 2e staat alweer op het veld. Ik heb zaterdag alvast een kijkje genomen bij de jachtpaarden dus heb al enig idee hoe het eruit ziet! Ik start in het L en heb ook hele fijne tijden.
M_Vainqueur schreef:Dat denk ik ook Maximiliano, het is alleen vorig jaar op het veld geweest. Al vond ik het voordeel vorig jaar dat het lekker rustig was met losrijden.
Op facebook staat trouwens dat je donderdag al kunt lopen tussen 14.00 en 20.00.
Ik wil best wat foto's maken op donderdag maar dat zullen wel de M hindernissen zijn...
CalvinenGino schreef:Hey wat leuk een topic voor Maarsbergen
Ik ben er ook bij in het L en M
M_Vainqueur
Ik zie graag wat foto'sHelaas is het voor mij te ver om te gaan lopen, Dus vrijdag optijd vertrekken. AL heb ik best fijne tijden
Gelukkig hebben ze rekening gehouden met mij 2 uur reistijd