Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
was wel even wennen die nieuwe proef.
Maar paardlief kan het, dus moet goedkomen.
. Super blij. Fijn te rijden cross. Iemand nog een idee welke fotograaf er stond bij het springen? 
heleenxx schreef:Ik vond het een leuke en vriendelijke cross om het seizoen mee te beginnen.
Het inrijterrein vond ik alleen echt slecht! Waarom niet losrijden voor het springen op het gras naast de ring?
Verder idd een fijne inkomer! door omstandigheden veel te weinig gedaan, maar evengoed stond het paardje er wel weer voor mij!
Snel naar de smid en ik mocht gelukkig wat later starten. Leverde bij mij wel de nodige stress op
In het starthok was ie super heet, vliegend over een en twee. Op het lange stuk na twee raakte ik de controle wat kwijt, veel e hard naar drie, daardoor een stop. Daarna ging ie fijn
Helaas nog een stop op de Vervloed hindernis, helemaal geen kijkerige hindernis, maar heb er veel in stoppen daar. Al met al erg tevreden. Op naar Oudkarspel, waar we ons B debuut maken
, maar verder wel alles gesprongen, dus ik ben absoluut tevreden.
heeft veel foto's gemaakt hoorde het toen ik m'n filmpje terugkeek haha. En verder stond er ook een man bij de finish te fotograferen, ook geen idee wie dat was?
die stond alleen gisteren
.
daarna ging hiji echt super! Een verwachtte stop op het riet maar verder ging hij als een speer. Tot hij schrok van de opsprong die hij niet verwachtte. Meneer deed z'n favo kunstje en daar lag ik weer
opgestapt en nog stiekem wat dingetjes gesprongen en door de waterbak
en dat ging super dus overal best tevreden!
wel de cross afgemaakt ondanks het onvrijwillig afstappen en de weigeringen. Ene hindernisrechter zei dat ik moest stoppen en de volgende zei weer dat ik gewoon verder mocht rijden als het geen pijn deed. Dus gewoon uitgereden alles gesprongen uiteindelijk. Nog even oefenen dus