Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kahawa schreef:xmarloesx2 schreef:Ik twijfel nog heel erg of ik van start ga vindt de cross echt hoog aan de maat staan en moeilijk.
Wil geen risico lopen dat er iets gebeurd aangezien het in Diepenheim echt super goed ging.
In welke klasse start je?

xmarloesx2 schreef:en heb het dan over die hindernis achter de waterbak, de heg boven op de bult, de ene laatste stro/riet hindernis en die hindernis voor de greppel die vindt ik echt pittig en ik vrees dat deze niet worden verlaagd.
odilekk schreef:xmarloesx2 schreef:en heb het dan over die hindernis achter de waterbak, de heg boven op de bult, de ene laatste stro/riet hindernis en die hindernis voor de greppel die vindt ik echt pittig en ik vrees dat deze niet worden verlaagd.
Bij de hindernis voor de greppel is een alternatief voor de B pony's
Er staat een mooie cross met een fijne bodem, heb er veel zin in! De eerste paar hindernissen staan fijn met mooie aanrijdlijnen, fijn om even in te komen. Vind het lijntje 6a-b wel even spannend. Schuin rijden en B staat flink aan de maat, hoop dat ik daar fijn over kom. Vind ook de een-na-laatste best flink, maar als ik daar kom heb ik al genoeg overwonnen
Seventeen schreef:Marloes, ik raad je aan de cross gewoon te gaan lopen en te gaan kijken. Dat is toch het best en voorkomt verwarring.