Haha! Ik wilde de jonge dieren meenemen maar krijg ze net niet klaar voor de vlietlanden, hopelijk Lisse wel. En dan volgend jaar eens officieel met ze starten. Neem nu een ander dier mee die het wel kan allemaal maar heb daar geen intentie mee om officieel mee te starten, maar wil de vlietlanden ook niet missen
Ik heb helaas helemaal moeten afmelden, mijn paard is kreupel (waarschijnlijk gister na de finish gebeurd toen ik hem wilde afremmen en hij over een stuk ongelijke grond struikelde )
Heb overal maar 1,5/1 en 1tje net 2 uur tss zitten dus nergens tijd genoeg om te lopen.... (Want snel snel lopen werkt voor mij niet ik moet dat op mijn gemak kunnen doen en alle hindernissen goed in mij op kunnen nemen)
Wij gaan m ook vrijdag alvast een keer lopen. Zondag genoeg tijd hoor maar gewoon de luxe dat het kan, lekker dichtbij.
Percy
Geplaatst: 23-06-15 16:33
Jullie wonen daar in de buurt. Voor ons is het wel een afstand dus wel balen dat er zaterdag geen ruimte is om cross te lopen maar het is niet anders. Dacht met de een in het L en de ander in het Z dat er wel tijd zou zijn, niet dus. Maken we er vrijdag maar een gezellig dagje van.
Percy
Geplaatst: 23-06-15 19:39
Oeps, realiseer met net dat vrijdag de laatste dag van mijn cursus paardensportmassage is. Gelukkig kan de papa met Caresje gaan verkennen maar dat zal dan wel vrij vroeg moeten omdat hij in de middag moet werken.
Dat kun je in één keer verkennen. Op elke hindernis hangt een briefje wat er verandert in elke rubriek. Het Z heeft er denk ik een lus extra in maar dat kun je online al bekijken. Ergens komt het gewoon weer op het parcours terug uit. Het wijst zich altijd redelijk voor zich daar,de route.
Percy
Geplaatst: 24-06-15 19:38
Oké, dat scheelt dan wel maar ik denk toch dat ze twee keer wil lopen om te voorkomen dat ze de twee ronde's met elkaar gaat verwarren. Ze loopt ook altijd met meetwiel en dat is natuurlijk ook anders in de L en het Z. Beide paarden verschillen enorm in hun galop en snelheid dus dat maakt het enorm moeilijk inschatten. Om daar nu al om 6.30 uur te gaan verkennen is ook weer zoiets. Dan moeten we midden in de nacht het bed uit want het is best een eindje rijden.