Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Keek wel wat naar de hindernissen, maar makkelijk erover te krijgen, ze vond het echt leuk
Alleen stop op de waterbak, dat moeten we nog wat meer oefenen. Nu wachten op de foto's
_Elke schreef:Nou ik vind het L heel erg uitdagend zeg maar... Twee combinaties waar ik toch wel tegen op kijk. Skyjump en dan op drie galop sprongen een dikke zwarte tafel achtig ding.
Verderop ook weer Skyjump en dan op twee galop sprongen een oxer met badeendjes![]()
We gaan het zien!! Wel vind ik het erg spannend!
_Elke schreef:Nou ik vind het L heel erg uitdagend zeg maar... Twee combinaties waar ik toch wel tegen op kijk. Skyjump en dan op drie galop sprongen een dikke zwarte tafel achtig ding.
Verderop ook weer Skyjump en dan op twee galop sprongen een oxer met badeendjes![]()
We gaan het zien!! Wel vind ik het erg spannend!

ItsMeGaby schreef:soof14 schreef:Ik zit morgen de hele dag bij hindernis 6! Best wel een spannende lijkt mij ! Succes iedereen en oja zondag zit ik bij 2verschillende hindernissen op de heide
Dan heb je mij vast van mijn schimmel zien vallen haha;p Het was een behoorlijk imposante hindernis!
soof14 schreef:Zou zo kunnen was joun paard die wegrende ? :p zijn er 4 gevallen vandaag en heel veel gewijgerd hindernis 6 was ook wel een beruchte. Zijn ook een paar buikschuivers geweest (haar zat aan de hindernis)

ItsMeGaby schreef:soof14 schreef:Zou zo kunnen was joun paard die wegrende ? :p zijn er 4 gevallen vandaag en heel veel gewijgerd hindernis 6 was ook wel een beruchte. Zijn ook een paar buikschuivers geweest (haar zat aan de hindernis)
Ja mijn paard ging inderdaad rustig aan de wandel
Oh bah ik was dus niet de enige:(
ben heel benieuwd!