[SGW] Indoor SGW De Mortel

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

reneemontana

Re: Indoor SGW De Mortel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 08:01

En ik heb daar helemaal niets van mee gekregen. Haha zal vandaag beter op m'n omgeving letten;) succes iedereen!!

Sabertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 20:23

En hoe heeft iedereen het vandaag gedaan?
Ik had gister een balk op de 1e hindernis en en weigering op hindernis 7 (stomme ruiterfout)
We waren helaas maar met 2 in de M paarden.
Wel een foutloze cross, net 3 seconden buiten de tijd. Toch een 1e prijs.

ulaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 20:42

Bij mij was het vandaag een stuk beter gegaan. Hij was nog wel weer heet maar iets beter te controleren. Was foutloos en netjes binnen de tijd (200.48 sec).
Maar gister 2 balkjes dus had geen prijs.

Gefeliciteerd Sabertje, wel jammer dat jullie maar met 2 waren.

Valerie98

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 21:07

Gewonnen bij L pony's Super blij. *\o/* :D *\%/*

Bouwpakket

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-12-14 21:27

Ik vandaag heerlijk gereden met mijn puppy, netjes foutloos en binnen de tijd! Hij vond het begin spannend maar vanaf hindernis vier lekker ontspannen en simpel rond gereden!

kyrkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 21:43

Ja hoe ging het bij mij..
Allereerst had ik al het probleem dat ik zondag tijdens de training na een stomme val op de punt waarbij ik om mijn hoofd gevallen ben een hersenschudding opgelopen heb. Ik voel me kiplekker op wat hoofdpijn na maar het ergste ik zie dus scheel. Dat wil zeggen mijn ogen konden niet meer focussen zag een hoop dubbel alleen als ik 1 oog dicht deed kon ik fatsoenlijk zien. Als er dus mensen af vroegen wat ik in gods vredesnaam aan het doen was..Maar ja je hebt je maanden op iets verheugd en dan wil ik rijden ook!
Zondag in de training heb ik met Athena de op/af sprong geoefend, resultaat ik stond 10 min bovenop dat ding met een paard wat er niet meer af durfde. Op zich geen probleem, maar mevrouw was nu dus doodsbang om weer daarbij in de buurt te moeten komen.
Het begon dus al met het probleem om naar hindernis 1 toe te komen.
Nou dat was uiteindelijk gelukt en t/m hindernis 13 foutloos en op weg naar een ideale tijd.
Van 13 naar 14 moest je natuurlijk rechts langs de op/af sprong en mevrouw gaat dus net voor de op sprong vol de ankers in en achteruit en zo. Helaas is dat als weigering aangerekend (is het ook natuurlijk maar voor mijn gevoel is dat geen weigering , snappen jullie hem nog??)
Nou toen eindelijk weer goed door kunnen rijden maar toen kwam de grootste challenge hindernis 17 weer op dat ding af en zelfs springen. Ik kreeg haar zowaar naar 17 maar daar helaas toch een stop.
Toen een mini volte gedraaid en haar er over gedrukt en de cross verder goed uitgereden.
Balen natuurlijk een beetje maar toch heb ik een zeer goed gevoel over gehouden aan de cross.
Voor het paard was het de alleer eerste SGW en ze pakte toch zeer netjes aan ondanks dat het normaal echt een angsthaas is.
Een filmpje voor de liefhebbers

Dan de pony, dat was gewoon weer in 1 woord WAUW!
Risky is pas 4 jaar oud maar hij pakt het crossen zo super op, hij heeft nu in totaal 4 crossen gelopen waarvan 3 foutloos. Dit was zijn eerste indoor. In de training zondag ook lekker de punt meegepakt en de groentekar en dat ging ook allemaal goed. Helaas gisteren een balk en vandaag toch wat te snel gereden, maar ik heb echt weer van mijn kleine mannetje genoten. Aankomend jaar lekker in de L starten.

Zo dat waren hele lappen tekst maar ben gewoon heel enthousiast.

reneemontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 22:22

Hier ook heerlijk gereden.
Zaterdag op 8 een balk en vandaag een navigatie fout van de ruiter wat resulteerde in een genoteerde weigering.

Was zelf zo blij dat ze door 16 a/ B ging dat ik hindernis 17 vergat en dus een volte er omheen wat dus een weigering is. Nooit geweten maar weer een wijze les geweest.
Uiteindelijk ook buiten de tijd maar super trots op mijn super oma! 20 jaar een nog met zo'n vaart en sprongen rond gaan. Op naar volgend jaar!!
Fijn dat het bij de andere bokkers ook goed ging!

Alvast een goed nieuwe jaar en een goede jaarwisseling!!

ElineThera

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-14 22:47

Wij moeten nog veel aan elkaar wennen en ik vooral aan mijn balans te paard na mijn pony'tje. Ik was startnummer 76, gisteren 3 balken maar paard sprong super en vandaag een stop door stuurfout op nr 14, stuurde te ver naar binnen en veel gedraafd maar het ging om de ervaring en die hebben we opgedaan met behoorlijk wat vertrouwen! :D

Goede verhalen wat ik zo lees! Goed einde van 2014. Iedereen fijne jaarwisseling!

venga

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 13:01

Leuke verslagen! Kyrkelover, pak je wel goed je rust nou met die hersenschudding? Beterschap ermee!

Ik had gisteren fijn gereden, het parcours zat goed in mijn kop (dacht ik). Toch stonden we stil voor H5a, volte gedraaid, en vol gas doorgereden :D
Kon niet meer voor de prijzen meedoen, en dat gaf onderweg wel een beetje rust. Na 16 kwam 17 te snel (lees ik was er niet genoeg bij met mijn kop) en ook daar een mooie volte gedraaid en toen de op- en afsprong gereden. Als ik niet al een weigering had gehad, had ik het nog wel met een flinke stuurcorrectie op kunnen lossen, maar dat was nu nergens meer voor nodig.
Was weer een leuke wedstrijd, ik heb er van genoten.
Fijne jaarwisseling allemaal, en veel succes in het SGWseizoen voor 2015!