Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik denk dat ik deze mooie cross moet gaan afzeggen. Zaterdag liep paardje fijn maar zondag liep die er niet fit bij en had die aan 1 voorbeen 2 vocht bultjes aan de buitenkant boven de kogel:( hopelijk kan ik morgen terecht voor een echo en zal ik mijn besluit maken of ik dit weekend gelijk weer ga... Balen! Hopelijk valt het mee en kan ik Barchem en of Bathmen nog wel starten. Lappie_Lap schreef:Jammer, geen dressuur erbij deze keer (was ook later met opgeven). Mag om 10 uur springen
@ Noorderlingen ... gaan jullie er bij Zwolle af, of op de A50 (Hessenweg oid)?
@ M_Vainqueur ... gatsie, hopelijk ben je er gauw bij en valt het mee
_E_ schreef:Lappie_Lap schreef:Jammer, geen dressuur erbij deze keer (was ook later met opgeven). Mag om 10 uur springen
@ Noorderlingen ... gaan jullie er bij Zwolle af, of op de A50 (Hessenweg oid)?
@ M_Vainqueur ... gatsie, hopelijk ben je er gauw bij en valt het mee
Ik neem altijd de laatste afslag van Zwolle. Zwolle-Noord is dat geloof ik? Dan ga je de rotonde driekwart, en dan direct weer rechts bij de verkeerslichten. Dan rij je zo Hattem in. Hoe het dan precies verder gaat weet ik niet, maar dan wijst het vast vanzelf!
Zwolle noord is helemaal ander kant van Zwolle 
M_Vainqueur schreef:ik denk dat ik deze mooie cross moet gaan afzeggen. Zaterdag liep paardje fijn maar zondag liep die er niet fit bij en had die aan 1 voorbeen 2 vocht bultjes aan de buitenkant boven de kogel:( hopelijk kan ik morgen terecht voor een echo en zal ik mijn besluit maken of ik dit weekend gelijk weer ga... Balen! Hopelijk valt het mee en kan ik Barchem en of Bathmen nog wel starten.

hetismij schreef:Maar nog even voor de goede orde, het is dus echt dicht dicht bij elkaar? Ik wil altijd kappen wisselen tussen t springen en de cross maar heb dus niemand mee, dus wilde teruggaan naar de trailer, is dat dan haalbaar?