[SGW] SGW Heino

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

AmberB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 08:37

Wat een leuke verslagen allemaal!

Hier ook erg fijn gereden! Paardlief was heel erg relaxed. Ze was erg rustig en liet alles over zich heen komen. Dressuur reden we erg ontspannen (misschien iets te). Hier en daar wel wat foutjes wat resulteerde in 181 punten.

Bij het springen hadden we wat last van spanning, want ik was al zenuwachtig voor de cross die komen ding. Dus daardoor ging het inspringen al niet helemaal lekker en hadden we in het parcour 1 weigering, 2 balken en 7 strafpunten voor tijd.
Haar hartslag was na het springen 44 :o

Inspringen voor de cross ging erg fijn en gaf mij weer een beetje moed. De cross ging erg fijn. Ze vond alles wel spannend maar liep braaf door. Twee alternatieven genomen ivm vertrouwen krijgen. Dus alternatief op de greppel en op het water. Ook ben ik een keertje rechtdoor geschoten terwijl we de bocht om moesten :+ dus samen met die alternatieven toch wat tijd verloren. Maar dat mag de pret niet drukken!! Want dit was onze tweede officiele cross en die zijn we gewoon foutloos rond gekomen!! *\%/*
Super trots op mijn knappe paardje! Ik denk dat de glimlach op mijn gezicht de hele week nog wel zichtbaar zal zijn! :D Na de cross had ze ook een keurige hartslag van 48 :P

odilekk schreef:
Ik heb ook nog wat foto's gemaakt van uit mijn hoofd nummer 78 tot en met (ongeveer) 110, ik zal zsm een linkje plaatsen :)

Ik ben beniewd! Foto's vind ik altijd wel leuk :o Ik was nummer 86

aruijter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 11:03

_Elke

Re: SGW Heino

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 12:04

Odilekk leuk foto's!! Ik was nummer 84 !!! :-)

anne474

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 19:36

Het was een geslaagde dag gister! Ik had zonder dressuur opgegeven en eigenlijk ook nogal last minute. Mijn paard en ik hebben een tijdje niks kunnen doen door een ontsteking in zijn hoef. Laatste cross was voor ons in Castenray (dat was tevens ook onze eerste officiële cross).

In het springparcours hadden we wat rotafstanden waardoor we twee balken hebben laten vallen.

De cross vond ik erg leuk. Alles wat ze in een crossparcours kunnen plaatsen zat er wel zo'n beetje in volgens mij. Het was niet echt kijkerig vond ik, maar er zaten voor ons wel een paar lastige lijntjes en scherpe bochtjes in. Helaas schoot die van mij langs 7b, wat overigens volledig mijn eigen schuld was. Maar verder zijn we foutloos over de finish gekomen. Onze stijlpunten waren ook goed dus onze eerste winstpunt is binnen!

Ik was nummer 97 dus als iemand nog leuke foto's heeft dan zie ik ze graag :)!

odilekk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 20:26

Nummer 84:
Afbeelding

Nummer 86:
Afbeelding

Nummer 97:
(deze is echt mislukt, maar ik vind het wel zo leuk om ook een foto van de sprong te hebben)
Afbeelding

Afbeelding

Ik ben sowieso geen pro fotograaf :')

Ik ga zo ook de rest van de foto's uploaden (van deze mensen zijn er ook nog meer), ik zal ook een linkje plaatsen!

Als je foto's wilt nabestellen (dat klinkt wel heel chique :o ), dan moet je me maar een pb sturen met het nummer van de foto (die kan je bij picasa toch zien?) en dan bewerk ik de foto en krijg je de foto in volledige resolutie gestuurd!

odilekk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 20:43

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 20:48

Super leuk!!!! Tnx!!!
Alleen staat er niets op de link..?
Laatst bijgewerkt door _Elke op 22-09-14 20:49, in het totaal 1 keer bewerkt

JeaDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 20:49

Heb je nr 83 ook odilekk?

Mijn dochter en jij hebben elkaar een poosje gesproken Elke, Nr 84 op dat bruine paard wat een beetje raar deed :P . Toen we de startlijsten zagen, vonden we de naam van jouw paard nog zo grappig _O-

JeaDH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 20:50

Ik moet toestemming hebben om de foto's te bekijken???

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 20:54

pizza64 schreef:
Heb je nr 83 ook odilekk?

Mijn dochter en jij hebben elkaar een poosje gesproken Elke, Nr 84 op dat bruine paard wat een beetje raar deed :P . Toen we de startlijsten zagen, vonden we de naam van jouw paard nog zo grappig _O-

Ohjaaa dat weet ik nog hihi leuk! maar toch super door de cross gekomen toch?!! De rest went vanzelf joh! Knap paard hoor! Super dressuur proef vond ik! De dierenarts uit eindelijk nog gelukt? Los lopen over het terrein is toch ook leuker baas! :p hihi

Daarom heet ze ook zo, zodat iedereen haar kent hihi ;-)

AmberB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 21:10

odilekk schreef:
Nummer 84:
[ Afbeelding ]

Nummer 86:
[ Afbeelding ]

Nummer 97:
(deze is echt mislukt, maar ik vind het wel zo leuk om ook een foto van de sprong te hebben)

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Ik ben sowieso geen pro fotograaf :')

Ik ga zo ook de rest van de foto's uploaden (van deze mensen zijn er ook nog meer), ik zal ook een linkje plaatsen!

Als je foto's wilt nabestellen (dat klinkt wel heel chique :o ), dan moet je me maar een pb sturen met het nummer van de foto (die kan je bij picasa toch zien?) en dan bewerk ik de foto en krijg je de foto in volledige resolutie gestuurd!

Hihi maar dat is denk ik een andere 86 :o mijn paard had een oranje oornetje op

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 21:14

Deze nummer 86 is 85! Die Fries herken ik die was na mij!!

anne474

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-14 21:26

Leuke foto's! Dank je wel. Haha die spring foto is wel grappig genomen! Ik moest hem daar bij de tonnen echt even overtuigen en dat resulteerde in een nogal rottige sprong zoals je kunt zien ;) .

ItsMeGaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 07:30

Ook ik heb heerlijk gereden:) Stonden na de dressuur met 208 punten volgensmij bovenaan! Helaas met springen een balkje op de eerste hindernis. Voor de cross een hartslag van 38! In de cross helaas 3 weigeringen in totaal (volgensmij) en na de cross een hartslag van 50! Dit was zijn derde cross dus ook ik ben super tevreden :)

Hoop dat er nog veel foto's zijn gemaakt!

odilekk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 12:13

Ik zal zsm er voor zorgen dat jullie de foto's kunnen zien! Op de iPad lukt het me zo snel niet...

avanti2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 15:34

Foto's, altijd leuk!! :D
Beetje laat maar hier mijn verslag, ik was nummer 91, en heb een superleuke dag gehad!
Vorige week in Gorssel was Rubelle nogal erg druk, en wist ze precies wat komen ging.
In Heino was ze juist een beetje sloom :+

Dressuur ging netjes, maar vond het zelf wat braaf, jury kon het wel waarderen, 212 (!!!) punten *\o/*
Springen voor ons doen goed genoeg, nog een beetje onwennig maar tevreden met 2 balkjes!
De cross vond ik vantevoren best spannend en uitdagend, maar mijn topper pakte super aan!! Alternatief bij de afsprong gedaan want dat kent ze nog niet en verder foutloos rond gegaan!
Wel ruim buiten de tijd, maar dat maakte niets uit, was onwijs trots op mijn meisje!!
Ook leuke stijlpunten gekregen, en als klap op de vuurpijl bleken we nog derde te zijn geworden ook!! En dat in onze 3e echte SGW! :)

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 21:11

Weet iemand of er ook nog een uitslag op internet komt? Ben altijd benieuwd naar hoe het gemiddelde qua dressuur punten, tijd fouten etc is gemaakt..

ItsMeGaby

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 21:25

_Elke schreef:
Weet iemand of er ook nog een uitslag op internet komt? Ben altijd benieuwd naar hoe het gemiddelde qua dressuur punten, tijd fouten etc is gemaakt..

Staan er net op :)

CindyABBJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-14 21:53

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 05:59

Tnx! :)

odilekk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 20:24

AmberB_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 20:30

Hij doet het! :D

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-14 20:56

Leuke foto's!

Elsemiek98

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 09:05

mooie foto's!!
sta er net niet op :( was 109 :(

odilekk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-14 18:15

Tnx! :D
Als je jezelf ziet staan, stuur me dan even een pb, dan kan ik je de foto's bewerkt en in volledige resolutie sturen!