! Voor het eerst dit jaar hou ik me ook bezig met de aankleding van de hindernissen. Ik heb de cross net alvast gelopen en ik kan jullie zeggen dat de moeilijkheidsgraad flink omhoog gaat, en dat mag ook zeker want andere jaren was de cross vaak te 'makkelijk' en nu is het een kampioenschap. Er zijn een aantal nieuwe hindernissen gebouwd, waaronder drinkputten, mooie puntjes, flinke opsprong ook voor de L paarden, mooie waterinsprongen en de sauna zit ook weer in het parcours. Het strodorp verhuist van de manege naar de waterbak, want er zal geen start of finish bij de manege zijn en dus is er in de binnenhal tijdens het sgw weekend niet veel te doen
@_Elke: ik weet haast zeker dat de hindernissen voor de open wedstrijd en voor het kampioenschap hetzelfde zijn

! Maar naar mijn idee gaat het iig een leuke uitdagende cross worden. Foto's van de hindernissen gaan zeker volgen, maar ik wacht nog wel even totdat de aankleding ook is gebeurd, want dan krijg je er toch weer een heel ander beeld bij
Ik word wel nieuwsgierig.
want dan ik het wel vergeten haha
, kunnen ze mooi ervaring op doen haha. Ik heb ook geen idee hoe mijn paard erop zal reageren, ben benieuwd! Via een watervalletje de waterbak inspringen (volgens mij in Markelo) vond hij in ieder geval geen probleem, dus denk dat hij het wel prima vindt
maar verder heb ik er onwijs veel zin in!
!