Wij moeten pas laat starten. Hebben gemaild als er wat uitvalt we naar voren mogen moeten namelijk weer terug naar de kop van Noord Holland...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
doom schreef:Mijn paard heeft zijn b debuut daar. Weet iemand of er volgend jaar een alternatief was op het water? Dat vind hij nog een beetje spannend soms.
Wij moeten pas laat starten. Hebben gemaild als er wat uitvalt we naar voren mogen moeten namelijk weer terug naar de kop van Noord Holland...
Kelan schreef:doom schreef:Mijn paard heeft zijn b debuut daar. Weet iemand of er volgend jaar een alternatief was op het water? Dat vind hij nog een beetje spannend soms.
Ik wil evt. wel met je ruilen: nr 285
(voor ons is het maar een uurtje terug rijden en het zou mij op zich ook wel goed uitkomen, dan kan ik 's ochtends nog naar een housewarming van vrienden, anders zou dat voor mij wel heel krap worden)
Hopelijk komt het niet met bakken uit de lucht!
Maik79 schreef:Nog maar één nachtje!
Ik zag trouwens op vananaarbeter.nl dat er op de A28 bij knooppunt Hoevelaken dit weekend werkzaamheden zijn. Dan kun je, op weg naar Putten, misschien beter over de A1 richting Barneveld rijden en dan binnendoor.
madelein schreef:Maik79 schreef:Nog maar één nachtje!
Ik zag trouwens op vananaarbeter.nl dat er op de A28 bij knooppunt Hoevelaken dit weekend werkzaamheden zijn. Dan kun je, op weg naar Putten, misschien beter over de A1 richting Barneveld rijden en dan binnendoor.
Das een goeie!! Ik ben de vorige keer met de regiotrainingen ook zo verdwaald daar, weet je toevallig waar je er dan af gaat?
spannend!! LiekeW schreef:Ik heb net dressuur gereden en gesprongen, dressuur ging heel goed, 199, helaas 2 balken met springen, maar na vorige week mag ik niet klagen! Heb net foto's van de cross op de site gezien, ziet er mooi uit! Vanmiddag de cross lopen!

Sharay schreef:Ik start morgen ook nr 262 in de klasse B. Onze eerste x een SGW wedstrijd. Vandaag parcour gelopen, is erg goed te doen! Hoop dat het helaas niet te veel gaat regenen, is nu op sommige plekken al wat modderig door de oefencross.
Allemaal succes morgen en heb er erg veel zin in!!
Ps. Iemand nog tips voor de eerste keer starten?
Hierbij ook de route en lijst van hindernissen.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]