Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kyrkelover schreef:Volgens mij is de waterbak er voor morgen uit omdat deze veel te gevaarlijk werd.
Wij hadden 3 weigeringen in de cross maar wel rond gekomen, het springparcour foutloos.
Ben erg trots op onze puppy.
mereltjuhxxx schreef:kyrkelover schreef:Volgens mij is de waterbak er voor morgen uit omdat deze veel te gevaarlijk werd.
Wij hadden 3 weigeringen in de cross maar wel rond gekomen, het springparcour foutloos.
Ben erg trots op onze puppy.
Huh? De waterbak eruit? Ik heb net gelopen voor morgen en daar niks van gezien. Wel dat er een alternatief voor is...
maar ik snap echt niet waarom er zo hard gereden wordt richting de hindernissen
Stond bij de trakhener en greppel en ook al was het niet breed of diep, toch hoort dit niet in volle galop aangereden te worden. Met dank aan de viervoeter zijn er enkelen goed weggekomen
SplashIsLief schreef:Ik heb op voorhand al respect voor de organisatie!
Ik heb zin in morgen, alles ligt in de auto. Ik ben wel een beetje bang voor de bodem en de waterbak klinkt niet echt lekker. Nja we zien het wel morgen, eerst maar daar zien te komen
Ibonn schreef:Was vandaag stijljury en was niet ontevreden, merendeel toch wel een wp gegevenmaar ik snap echt niet waarom er zo hard gereden wordt richting de hindernissen
Stond bij de trakhener en greppel en ook al was het niet breed of diep, toch hoort dit niet in volle galop aangereden te worden. Met dank aan de viervoeter zijn er enkelen goed weggekomen
![]()
Zag ook wat dingetjes die ik zelf anders zou doen bij onze oefencross maar onderschat niet hoeveel werk het is om een SGW te organiseren. En ze doen het toch maar, een compleet nieuwe cross uit de grond stampen...
dus ik kan je helaas niet zeggen hoe je punten waren... Anoniem schreef:Wij zijn al weer onderweg naar huis, tevreden met mijn resultaat! Alleen de stijlpunten in de cross afwachten. Weet iemand Hoelaat de uitslag is vanmiddag?
. Echt ontzettend balen, maar gelukkig komt het allemaal weer goed met zijn hoef. En ook wel jammer omdat het zo ontzettend goed was gegaan..
(We waren herkenbaar aan de trailer)
Haha. Was jij degene met het ruiten shirtje of die met het blauwe shirtje? (Dan zal ik de volgende keer trachten om je te herkennen
)