Mijn vriend reed vandaag met nr 25. Iemand daar nog foto's van?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
was jij dat met het kindje dat overal ja op zei?
gezellige stal hè?! Haha! Roxxiejj schreef:Toen ik een half uur geleden wegging, lag de cross stil en kwam de ambulance net aangereden. Iemand enig idee? Ik zag een aantal naar de start rijden, maar niet door de finish komen. Mare en Casca leven nog? Shetties ook? Zag je roze set op je crosshaf
foutloze cross en dat voor de eerste keer!:)
Hij sprong super en vloog overal overheen. Alleen hindernis 1 tm 4 moest ik ff inkomen, had net ruim een uur moeten wachten ivm stil leggen cross. Ik was nr 31. Dressuur had ik 192 punten. Geen idee trouwens nog welke tijd ik had met de cross, maar was al super tevreden dat de cross zo goed ging! Hoop dat er her der nog wat foto's zijn gemaakt!:)Pluisje_666 schreef:Super. Wil volgend jaar het ponykamp van onze vereniging bij jullie organiseren
Ik ben erg tevreden. Helaas eruit op het water maar kleine Caruso heeft het goed gedaan.
zo smal waar je erin moest. Fijn dat je verder wel tevreden bent
moeten we 's avonds wel ons taalgebruik een beetje gaan aanpassen denk ik
maar het is er een geweldige locatie voor, ruimte genoeg 

we beginnen nog maar net weer.
stijl ook voldoende. Dus zeer tevreden!
_Knofje schreef:Foto's, altijd leuk!ik was gisteren startnummer 42!
Echt een zeer geslaagde dag gehad, dressuur ging ontzettend slecht wat resulteerde in een terechte 167 punten,
met springen foutloos en ook een super simpele fijne cross gereden!
druktemakertje 
thuis is die heel braaf namelijk. Helaas bij het losrijden van de cross te horen gekregen dat er iemand af was gevallen bij de paddestoelen, en daardoor een uur moeten wachten. Maar vind dat wel top hoe iedereen daarmee omgaat, gewoon relaxed en niemand zeuren (net als bij het losrijden bij de dressuur, met z'n twintigen in die bak
niemand klaagt, het is gewoon zo). Cross zelf ging fijn, controle was er bij veel stukken wel. Foutloos en zeven seconde buiten de optimale tijd. Uiteindelijk een tweede plek in ring 2 

Daardoor daarna 4 balken en 6 strafpunten voor tijd. Maar ik mocht ieder geval crossen

(not sure)
. Er reed een auto zomaar mijn ring in tijdens de proef. De juryleden moesten er aan die kant uit en de auto voor hem had het goede moment gekozen die kon zo door twee ringen heen rijden. Nu stond hij stil in mijn ring en ik kon er in principe zo omheen rijden (reed een gebroken lijn, moest in de hoek waar hij stond verder), maar hij schrok en gaf gas waardoor ik naar de andere ring moest uitwijken.
Toen mocht ik het onderdeel opnieuw doen.
Jury was erg enthousiast over de proef.
Waardoor we uiteindelijk foutloos gefinisht zijn met een paar tijdfouten. 

ik lag alleen bijna in de waterbak vanwege een wat lompe insprong, hij leek normaal te gaan, maar deed onderweg toch iets bijzonders waar ik niet helemaal op berekend was. Met m'n borstkas en pols ergens hard tegen aan gekomen, dus allemaal vrij pijnlijk nu.. oeps!
super blij!Kahawa schreef:Ik vond het erg spannend, afgelopen najaar niet zo geweldig gecrosst de eerste paar keer in de L.
Dressuur ging lekker, had 203 punten. Er reed een auto zomaar mijn ring in tijdens de proef. De juryleden moesten er aan die kant uit en de auto voor hem had het goede moment gekozen die kon zo door twee ringen heen rijden. Nu stond hij stil in mijn ring en ik kon er in principe zo omheen rijden (reed een gebroken lijn, moest in de hoek waar hij stond verder), maar hij schrok en gaf gas waardoor ik naar de andere ring moest uitwijken.
Toen mocht ik het onderdeel opnieuw doen.
Jury was erg enthousiast over de proef.
Toen nog even een stukje van de cross opnieuw gelopen en blijkbaar was er iemand afgevallen.. Het was al snel duidelijk dat er een ambulance moest komen, maar toen die er eenmaal was bleek die niet overal langs te kunnen en het duurde best lang voordat ze bij het meisje waren. (Weet iemand trouwens hoe het nu met haar gaat?).
Springen ging ook super, ze had er veel zin in. Helaas op de laatste hindernis een balkje. Toen naar de start gestapt.
Het starten was ze best traag. Hindernis 1,2,3 ging super goed. Voor 4 en 5 was ik bang om zelf een foutje te maken, maar gingen perfect. Ook 9, de afsprong doet ze soms een beetje lomp (enorme sprong de lucht in), maar ging netjes. Op de bult voor 10 schrok ze even van de stijlheid en stonden we op de bult stil. 10 zelf ging wel netjes.
De piano sprong ze een beetje ruim op, maar ze keek heel goed waardoor we er alsnog vloeiend overheen gingen. 16 vond ik toch wel een beetje eng en hoog en breed lijken. Ging gelukkig ook goed.
Paddestoeltjes gingen echt perfect, ze keek er totaal niet naar.
Bij de waterbak stond ze even stil, maar sprong alsnog uit stilstandWaardoor we uiteindelijk foutloos gefinisht zijn met een paar tijdfouten.
Ondanks het balkje en de tijdfouten toch nog 3e geworden.
Ik was nummer 86 op zondag.
Springen fijn foutloos en cross ook super!! Alleen op de puntjes gingen we iets met een slinger maar voor de rest alles zonder twijfel ik ben echt heel tevreden
Wij waren trouwens nummer 94 vandaag, in het oranje mocht er nog iemand foto's hebben gemaakt?
Gisteren heb ik tijdens het lopen van nummer 22 nog hele leuke foto's gemaakt, een wit paard die heel enthousiast de waterbak in en uit ging met een hele grote sprong haha, mocht iemand haar kennen laat maar even weten!