Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
pol013 schreef:Lynn: ik kan alleen uit mijn eigen ervaring spreken. Als jou paard een goede conditie heeft en gewend is om regelmatig te springen zie ik niet in waarom je het niet kunt proberen. Als je nu nooit springt zou ik dat thuis eerst voorzicht opbouwen voor je met je paard het terrein in gaat.
Niemand weet met een 'nieuw' paard hoe die gaat reageren. Maar Rob kan je daar wel super goed in begeleiden.
Lynn_FDA schreef:pol013 schreef:Lynn: ik kan alleen uit mijn eigen ervaring spreken. Als jou paard een goede conditie heeft en gewend is om regelmatig te springen zie ik niet in waarom je het niet kunt proberen. Als je nu nooit springt zou ik dat thuis eerst voorzicht opbouwen voor je met je paard het terrein in gaat.
Niemand weet met een 'nieuw' paard hoe die gaat reageren. Maar Rob kan je daar wel super goed in begeleiden.
Okee,
Ik wou zoiezo eerst nog wat meer controle krijgen en het springen wt meer gaan opbouwen. Als dat goed gaat wil ik graag in baarle nassau gaan.
Is dat een leuk terein?

)
Ziet er heerlijk bekend uit!