Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
riannhuh schreef:Die van mij komt niet op ijzers, ideaal
zo heeft mijn pony Z dressuur en springen gelopen (die liep geen SGW) zonder ijzers. Maar die stond zo safe op de benen, die krijg je met geen mogelijkheid onderuit. Dus het kan inderdaad best!
. ik heb er zin an! en hopelijk gaat het niet vriezen, dan kunnen we nog een paar keer oefenen. dat lukte vorig jaar nauwelijks door die stomme kou in maart! MissBay schreef:Joe, ik doe mee op maandag in de B. ik heb er zin an! en hopelijk gaat het niet vriezen, dan kunnen we nog een paar keer oefenen. dat lukte vorig jaar nauwelijks door die stomme kou in maart!
Nu maar hopen dat Bay het water ingaat. Vorig jaar stonden we na dressuur en springen tweede, foutloze cross tot aan het water... Maar goed, was toen zijn eerste keer, inmiddels heeft hij de nodige waterpartijen gezien.
muts_marijke schreef:MissBay schreef:Joe, ik doe mee op maandag in de B. ik heb er zin an! en hopelijk gaat het niet vriezen, dan kunnen we nog een paar keer oefenen. dat lukte vorig jaar nauwelijks door die stomme kou in maart!
Nu maar hopen dat Bay het water ingaat. Vorig jaar stonden we na dressuur en springen tweede, foutloze cross tot aan het water... Maar goed, was toen zijn eerste keer, inmiddels heeft hij de nodige waterpartijen gezien.
Ik denk als je maandags komt je niet zoveel concurrentie hebt![]()
Koekje_ schreef:mistid schreef:Die van mij komt ASAP op ijzers. Hij is er af geweest maar dat ga ik niet weer doen.
He he eindelijk een x tegen jou!!
Mijne is gelukkig niet van de ijzers af geweestheb een hele handige stoere mama die zelf de ijzers doet