In de mail zie ik dat ik het gewoon heb gestuurd naar eventingutrecht@yahoo.nl. Ik heb 4 mails gestuurd voor verschillende deelnemers en heb 4x dezelfde mail gebruikt en heb 1x die rare code terug gehad. Snap dr niks meer van!
ik heb hem nogmaals verstuurd en nu krijg ik geen foutmelding. Ik vertrouwede het niet helemaal. dacht beter 2x dan niet
iekie
Geplaatst door de TopicStarter: 01-11-13 11:32
Hi Allemaal,
Sorry heb een foutje gemaakt in de tekst bij startlijsten, heb het nu aangepast eventingutrecht@yahoo.nl. Het stond gelukkig wel goed bij het genereren van het inschrijfformulier. excuses!!!
Krijgen we ook een ontvangst bevestiging? Of hadden we daar in de mail specifiek om moeten vragen? Dan weet ik of alle 4 de inschrijvingen zijn binnengekomen.
Ik heb besloten om niet mee toen doen. Paardje pakt super aan maar wil denk eerst een jaar gewone wedstrijden rijden. En dan ga ik daarna wel weer nadenken of ik nog wil crossen. En wie weet ooit een jonkie erbij
Bedankt voor alle inschrijvingen en super leuk dat er zoveel belangstelling is voor deze wedstrijd!! De wedstrijd en de instructie dag zitten al helemaal vol... Er kan nog wel voor de wachtlijst worden ingeschreven.
Tot dan!!
Groeten, Ilse Eventing Utrecht
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 07-11-13 13:25
Dat is vlot dan ben heel benieuwd hoe het is en hoe ons paard het gaat vinden
Ik denk dat er nog wel een paar zullen afvallen omdat het zo lang van tevoren is dat je kan opgeven, en dat mensen maar gewoon gaan opgeven om te voorkomen dat ze op de wachtlijst komen.