@Casca: als je met het idee "die paddenstoel wordt mijn waterloo" de cross in gaat, weet ik ook zeker dat je daar strandt. Postiever van start gaan scheelt minstens de helft.
Casca
Geplaatst: 22-10-13 14:29
je hebt helemaal gelijk texelse, niet miepen, been eraan en gaan met die banaan....
Ik doe zaterdag mee in de B paarden. Wordt onze tweede cross, Neede was de eerste en die ging foutloos, alleen 13 sec te lang onderweg geweest. Krijg al steeds meer zin in zaterdag!
Ik zag de grote punten/tafels op het grote weiland staan waar altijd de trekker trek is en voorheen ook parkeren. Bij de trakhener in de buurt. En een grote oxer met dacht ik rode nummering.
Je maakt na de goudzoeker niet meer die lus over dat veldje maar gaat daar rechtdoor het bos in en iid over het terrein van trekker trek. Dat is voor langs de weg. Verder weet ik ook nog niet ga vrijdag cros lopen.
Dat weet ik niet, ben er nog niet veel geweest. Wat ik in kan schatten dat het terrein super is. Het meeste is hoge grond. Als het nu droog blijft tot zondag is het helemaal toppie!
Ie! Weer die dikke watersprong LiekeW? Ik zag hem niet op de filmpjes, wat stond er dan?
LiekeW
Geplaatst: 24-10-13 17:07
Er was geloof ik vorig jaar voor het L een alternatief op, en voor het M was die verplicht, dus zonder alternatief. Was laat maar zeggen een afsprong met nog een boom erop. Dus je moet een best stuk naar beneden. Maar ik weet het niet precies, want heb vorig jaar nog B gereden. Ik zal even kijken of ik foto kan vinden! --- Hier filmpje van iemand van vorig jaar, insprong rond 5:40. http://www.youtube.com/watch?v=aoSl26o1lFg#t=179 en foto van 2009; http://www.mijnalbum.nl/Album=8UNZ8F8D#XA6MBOKN gemaakt door bokker LovesTessa edit: filmpje/foto toegevoegt
Mendy, ik ben er wel, maar loop dan te wachten op de prijsuitreiking denk ik. Mocht het nou helemaal spaak lopen dan moet je me maar een seintje geven, maar als er een ander is dan graag. Ik pb je even mijn 06
Mendy, ik ben er wel, maar loop dan te wachten op de prijsuitreiking denk ik. Mocht het nou helemaal spaak lopen dan moet je me maar een seintje geven, maar als er een ander is dan graag. Ik pb je even mijn 06
Weet je nu dan al dat M prijs rijdt?
texelse
Geplaatst: 25-10-13 07:06
Hahaha Sim, nee natuurlijk niet. Ik kan beter zeggen: ik wacht dan op de uitslag van de B-pa.
Casca
Geplaatst: 25-10-13 07:47
Whoehoe, vanmiddag cross lopen, zin in!
Hmm... De weersvoorspellingen voor zondag zijn nog niet zo geweldig , ik hoop dat het nog bijgesteld wordt.. Anders moeten we maar tussen de regendruppels door
Laatst bijgewerkt door Casca op 25-10-13 08:09, in het totaal 1 keer bewerkt