Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik heb alles nog goed nagelopen en volgens mij hebben wij geen teek *klopt af*
. Toch nog een 6 gescoord daar, dus het ging blijkbaar iets beter als dat het voelde
Die hadden ook de eerste hindernissen in het oog. Ze had alleen de opmerking dat ze hogere punten had gekregen als ze aan het eind net zo netjes als aan het begin had gereden. Dat klopte wel want ze kreeg opeens haast omdat haar stopwatch ging piepen en ze wilde niet te ver buiten de tijd binnen komen.
. De volgende cross is voor ons Hattem en hier maken we de overstap naar het L. Voor de liefhebbers nog een filmpje van de cross. http://youtu.be/z-UoJ4ZnwwQ texelse schreef:MissMiekjee schreef:Maar de uitslagenverwerking viel wel wat tegen, samen met nog een paar anderen protest aangetekend, technisch afgevaardigde erbij gehaald en uiteindelijk toch gelijk gekregen... Verkeerde stijlpunten, tijdfouten voor binnen de tijd rijden (binnen de 20 seconden marge welteverstaan)?
Maar uiteindelijk is alles goedgekomen, veel kilometers gemaakt, pony's weer veel geleerd en met een tevreden gevoel huiswaarts gekeerd
Niet bij iedereen is dit goed gekomen jammer genoeg. En als je 2 uur na de laatste starter de uitslagen onder ogen krijgt, aangeeft wat er niet goed is, het secretariaat dat wegwuift en niet wil luisteren kun je de FV er bij halen. Dan ben je nog 2 uur verder...... en waar gaat het om? 5 euro, een andere kleur rozet en de eeuwige roem. Maar jammer is het wel. Bovendien waren er behoorlijk wat tijden verkeerd verwerkt en dus zou de hele uitslag op z'n kop gaan. Volgens mij hadden ze dat gisteren niet meer gered om van die B paarden een correcte uitslag te maken.
, 35 euro en 2 winstpunten. Het was me vooral om de winstpunten te doen ivm verkeerde stijl. Zaterdag liet het secretariaat zich wel helpen door iemand die bij oudkarspel het secretariaat heeft gedaan. Daarna was de printer kapot maar beloofden ze dat deze gecorrigeerde lijsten (zelf gecontroleerd!) naar de KNHS zouden gaan. Dus ik ben benieuwd, er staat ook nog geen uitslag online. Het verbaast me dan ook dat ik hier ergens weer lees dat het op zondag dus wederom dezelfde problemen waren... zonde.