Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Sannnn schreef:Zie ze nu wel! Beginnen we nu op t grasveld achter de spring ring? En is het water geen hindernis??
Ziet er wel weer gaaf uit!
Die piano met dat greppeltje zit er ook in zo te zien. Met de oefencross zag ze he greppeltje niet ondanks mijn ophouding, hopelijk heeft ze daar van geleerd!
Heb er zin in!
Sannnn schreef:Zie het nu! Was ff te snel met typen haha! Maar staat hindernis 10
Ver voor t water?
In ermelo lag ik er voor het water af en met de oefencross heeft ze cursus zeepaardje gehad, dat water gast ze iig in als het aan mij ligt!
Wow heb er zin in!
Sannnn schreef:Okee! Geen Maarsbergen lijkt het, dank je voor de foto's!
Ga morgen ochtend lopen en pas aan het einde van de 2e groep hoef ik zelf. Succes allemaal!
Hindernis 3 is een smalletje met alternatief een bredere? Ben niet nieuwsgierig.. Haha
Zusje van Nickeltje heeft heel heel heel veel zin
Cross ziet er prachtig uit met een paar uitdagende sprongen
Zoveel zin, hoop dat ik nog kan slapen zo.... M_Vainqueur schreef:Sannnn schreef:Okee! Geen Maarsbergen lijkt het, dank je voor de foto's!
Ga morgen ochtend lopen en pas aan het einde van de 2e groep hoef ik zelf. Succes allemaal!
Hindernis 3 is een smalletje met alternatief een bredere? Ben niet nieuwsgierig.. Haha
Hahahaha ik vind hem niet heel veel breder, misschien 10 of 20 cm maar meer zeker niet!
en volgens mij goed te doen~! Bouwpakket schreef:ziet er super uit weer, mis alleen de koeientank haha maandag nog expres geoefend;-) maar 9a is dat een afsprongetje dan? niet echt op de foto te zien.
xxitsmexx schreef:Iedereen succes.
Ik ga zo ook die kant op met camera.
Groep 1 wil ik helemaal op de foto en groep 2 ligt aan het weer en thuis situatie want moet nog oppassen