Had een zwemavontuur in de waterbak dus ben wel benieuwd naar wat beeldmateriaal
Verder super fijn gereden. Paard pakte heerlijk aan en keek nergens naar. Jammer van de verloren tijd en t natte pak in t water.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mootje schreef:Ik heb dit weekend mijn vitamine P weer gehad
Zaterdag geschreven bij de M dressuur en zondag gegroomd bij Sannnn.
Ik las dat er iemand met een vos in de M was gestart met 157 punten? (even vergeten wie). Je hebt dan wel niet in de ring waar ik schreef gereden, maar ik heb je in de verte wel zien rijden. Ik schrik ook van je punten! Je paard is erg langgelijnd en niet het meest handig gebouwd voor de dressuur, maar verder vond ik wat ik heb gezien er netjes uitzien. Had je nog commentaar over de geslotenheid van je paard?
Zaterdag genoten van twee schimmels in het Z, met name die van AdriaanWat is dat een heerlijk paard. Verder was ik niet zo gecharmeerd over hoe er werd gereden. Hulde aan sommige paarden
Zondag met name aan het rennen en aan het vliegen geweest met paarden, spullen en camera, dus heb van de zondag weinig meegekregen.
Wil wel nog even een Rox_Basil een![]()
geven met wat ze met Goof voor elkaar krijgt en heeft gekregen! Je eigen paard heb ik helaas niet zien lopen!
Goof schreef:nikkietjuh schreef:Iemand toevallig nog foto's van nr. 231 BB Paarden?
231 staat op mijn site
Ben jij degene van wie het paard iets te diep het water in liep? Ook daar heb ik een foto van, maar die staat niet op mijn site.
.
Was jij degene die op de oxer afreed en daar opeens onverwacht weg moest wenden omdat er iemand voor die oxer liep? Percy schreef:hetismij: volgens mij heb ik jou horen scheldenWas jij degene die op de oxer afreed en daar opeens onverwacht weg moest wenden omdat er iemand voor die oxer liep?
Heb nog wel netjes sorry gezegd, maar had toch wel heel duidelijk aangegeven dat ik over de oxer wilde en nog reed er iemand bijna tegen me aan. Normaal geef ik daar niet zoveel om, maar die ik nu mee had is zo ontzettend gevoelig dat ik het zonde zou vinden als ie zn vertrouwen kwijt raakt door een domme actie van iemand anders...hetismij schreef:Ik heb me ook best wel verbaasd over hoe veel mensen de regels niet wisten en niet wisten hoe het werkte. Tuurlijk snap ik als het de eerste keer is dat het allemaal spannend is en dergelijke, maar ik denk dat ik bij het cross losrij terrein echt nog 5 mensen heb moeten vertellen dat ze tussen het springen en de cross toch echt naar de dierenarts moesten.

Had toen 3 weigeringen dus uitgebeld, dus de cross is aan ons voorbij gegaan 
Ik heb er een hoop gezien in ieder geval. Op zaterdag in de L zat er bij mij iemand bij de strowagen en de trahkener en op zondag in de BB heb ik iemand bij hindernis 2 gezien (op het filmpje) en bij de finish ook sowieso (een man met een roze t-shirt aan!)
, de omstandigheden (bodem, etc.) waren nou niet echt ideaal..
. Wel was met het inrijden de bodem zó slecht. Helemaal kapotgereden en dan ook nog eens lekker nat. Gelukkig kan mijn pony daar goed tegen en wist ze zich nog goed door de modder heen te sjouwen.
, kortom: amazone dus helemaal tevreden
. Ze werd wel iets heet, maar dat was goed controleerbaar.
), en de man bij het starthok deed zijn hand omhoog en als een speer uit het starthok vertrokken. Pony weet precies wat haar taak is op dat moment. Ik was helemaal opgelucht dat we over hindernis 1 waren, want daarna ging het dus hartstikke lekker. Wel bij hindernis 4 de vlag eraf gesprongen omdat we wat teveel naar de linkerkant gingen, maar dat was niet zo'n probleem. Ze pakte overal super aan, nergens getwijfeld en heerlijk rondgereden! Het water gewoon met een los teugeltje over de boom heen, nergens pony extra aan hoeven moedigen, gewoon echt fijn gereden. We waren ongeveer 5 seconden buiten de tijd. Al een verbetering ten opzichte van vorige keer, want toen waren we 45 seconden bínnen de tijd.
! Er is nog veel ruimte voor verbetering, maar we gaan steeds meer de goede kant op
!
.