Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Horsemaniac schreef:Jeetje wat jammer van de weinig opgaves! Ik heb helemaal geen ervaring met beide crossen (Ermelo en Hoogenweg) maar moet eerlijk toegeven dat ik me heb laten leiden door alle verhalen... Met name over het technische gedeelte van de cross... ik persoonlijk zocht een cross met wat uitdaging, vandaar dat ik in Ermelo start... goede test voor mezelf!Dit betekend niet dat je de cross ineens moeilijker moet maken hoor! Wie weet heb ik volgend jaar zin in een minder uitdagende cross
hahaha en dan kom ik gewoon naar Hoogenweg
Loetie84 schreef:Horsemaniac schreef:Jeetje wat jammer van de weinig opgaves! Ik heb helemaal geen ervaring met beide crossen (Ermelo en Hoogenweg) maar moet eerlijk toegeven dat ik me heb laten leiden door alle verhalen... Met name over het technische gedeelte van de cross... ik persoonlijk zocht een cross met wat uitdaging, vandaar dat ik in Ermelo start... goede test voor mezelf!Dit betekend niet dat je de cross ineens moeilijker moet maken hoor! Wie weet heb ik volgend jaar zin in een minder uitdagende cross
hahaha en dan kom ik gewoon naar Hoogenweg
Er moeten juist meer en minder uitdagende crossen blijven! Zo blijft er voor de beginners wat, maar ook voor de mensen die een mogelijke overstap naar t L overwegen. Potdijk rijdt ik JUIST vanwege het feit dat ie wat makkelijke is. Lekker om in te komen aan t begin van t seizoen!!
?? alleen kies ik dit jaar voor wat anders
daarna voeg ik nog wat toe

. Ik heb een zwart paard en rij in het lime groen!

! Het wordt in ieder geval heerlijk weer (veel beter als vorig jaar). Misschien wel te mooi (warm) om te crossen
! Ik ga genoeg water meenemen.... Heb er zin in, tot zondag! 
! Ik ben inderdaad vorig jaar ook in Hoogenweg geweest, dus ik weet de omstandigheden van toen... Ik ben bij dat we dit jaar dit weer hebben
!
ik neem normaal 1 jerrycan mee, en daar drinkt hij van en spons ik hem mee af maar ik weet zeker dat hij nu niet genoeg heeft aan 1 jerrycan
dus dat aanbod neem ik graag aan