Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

hoop uitvallers! Heb wel een hoop mensen gehoord over de boomstam die voor de waterbak lag. En ik heb zelf gezien dat mensen problemen hadden bij hindernis 3 (ook een paar weigeringen). En iemand die een weigering had bij de opsprong, ipv de opsprong sprong het paard over het draadje heen. Maik79 schreef:Wij zijn ook weer thuis. Dressuur ging simpel relaxed, weet de punten nog niet (vraagt stalgenoot voor me na), maar gok zo tussen 180 en 190.
Springen ging heel fijn, één balk op de eerste van de dubbel.
Cross begon fijn, hele suffe weigering op 3 (eigen schuld, veld was helemaal leeg, was gefocust op de hindernis en paard breekt zo uit). Daarna weer fijn verder, tot aan 8a, boom voor het water. Lekker ernaar toe gereden, en net één galopsprong voor de sprong de druk er niet op gehouden. Toen stonden we dus stil
. Tot voor kort kwamen we niet eens in de búúrt van sloten, paard sloeg dan ook helemaal af. De laatste tijd pakte hij steeds fijner aan, maar wedstrijdsituatie is toch anders
. Tweede keer aanrijden hetzelfde verhaal. Derde keer toch door kunnen drukken en daarna weer heel fijn. Geen twijfels bij de gebroken lijnen, niks. Top! Dus, ondanks de weigeringen toch wel blij.
![]()
Water in een gat en sloten tijdens lessen gaat inmiddels prima. Dus dat wordt gewoon maar km's maken.![]()

Over gister hadden mensen het namelijk over foto's gehad.
niks van op de foto dus. AnkeVivaldi schreef:http://sdrv.ms/10PiZvq
suikermeisje, marijke, shetties, loetie, sim en nog de andere L bokker (naam vergeten). Hier de foto's.
Als jullie ze publiceren graag met mijn website erbij (http://www.hippisch-shot.nl)
SusanH schreef:Zou wel leuk zijn als er meer foto's zijn gemaakt, had een andere site ook al gekeken maar die begint pas bij startnummer ergens in de 70. Heb bij het losrijden van de dressuur zelf wel foto's kunnen maken en het springparcours heb ik gefilmd, maar de cross kon ik moeilijk kiezen waar ik handig kon gaan staan...en het ging zo snelniks van op de foto dus.
muts_marijke schreef:SusanH schreef:Zou wel leuk zijn als er meer foto's zijn gemaakt, had een andere site ook al gekeken maar die begint pas bij startnummer ergens in de 70. Heb bij het losrijden van de dressuur zelf wel foto's kunnen maken en het springparcours heb ik gefilmd, maar de cross kon ik moeilijk kiezen waar ik handig kon gaan staan...en het ging zo snelniks van op de foto dus.
welke is dat? Ik was nr 79 namelijk dus ik hoop dat hij/zij daar wel een foto van heeft