[SGW] Verslagen sgw Markelo Snorrewind

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 19:29

Prachtige foto's hoor. Ik was nummer 54, zat je de hele dag op die sprong? Heb daar ook foto's van Finlandia :)

marloes_s

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 19:29

Haha dat denk ik ook Anke. Voor een hoog parcours doet ze wel d'r best.

Jij ook een super resultaat zeg! Super zeg 3e cross lekker foutloos rijden! Jammer van je stijlpunten.

_Knofje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 19:31

wauw gave foto's hierboven zeg!! toevallig ook van nr 78 equigeniek?

En die heg foto! gaaf!!

DmNqUe

Re: Verslagen sgw Markelo Snorrewind

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 19:32

Ja ik heb heel de dag bij deze sprong gezeten , heb alleen de c-pony's niet meer gefotografeerd ik was s'ochtends al natgeregend en had het super koud en toen begon het weer te regenen en ben ik na de D/E naar huis gegaan.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 19:35

Wat super Anke! Was jij dat die gedag zei met een rood setje? Ik twijfelde even, maar volgens mij was jij dat wel. Lastige van bokt af en toe haha. :D

Is heel vaak zo Roxxiej. :j Vind het ook echt een no go om door te rijden dan... Vooral omdat het vaak toch geen nut meer heeft als je al zoveel stops heeft. Is eigenlijk vragen om ongelukken..

xsannlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 19:35

@missbay precies! Ik mocht de waterbak nog even doorstappen en ben toen ook gewoon gestopt! Wel heel fijn dat dat nog even mocht!

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 19:36

Roxxiejj schreef:
Nog even een felicitatie richting Marissa, wat ging je mooi rond met allebei +:)+

Wat lief van je!

Ik was ook wel erg trots op ze. Vooral ook op het jonkie. <3

Zal eerst even op de rest reageren. :D

Joki

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-13 19:37

Anke super dat je cross ook goed ging
Rox jullie hadden wel een fijne hindernis om bij te zitten

Equigeniek jij maakt ook gave foto s zeg. Toevallig ook nummer 46 op de foto

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 19:38

Dan ben jij nummer 4 zeker Sue?? Wat heb jij een gave schimmel onder je kont!! Je reed hem ook super netjes!

DewiFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 19:45

Wauw wat een super mooie foto!
Was vorige keer ook al zo blij. ( markelo potdijk foto )

Ik vond trouwens de man bij de waterbak erg vriendlijk.
Mocht rustig nog even proberen zolang ik maar niemand in de weg reed.
Ben ook nog even gaan proberen en toen rustig naar de finish gegaan

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 19:47

Ik vond de man bij de waterbak persoonlijk 'te' vriendelijk. Ze hadden er gewoon 3 paarden staan, op een gegeven moment moet het ook genoeg zijn als ze 6 minuten de tijd hebben gehad het water in te komen. Je maakt het voor de combinatie daarna wel veel lastiger als er al 3 staan te wachten..

Sann: Haha ja, ik herkende jou ook aan je set :P

xmarloesx2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 19:48

Ik heb vandaag de hele dag van half 10 tot half 7 bij de start gezeten en heb dus alle combinaties gezien was echt superleuk! jammer dat de cross dik is uitgelopen vanwege een paar ongelukjes waardoor alles intotaal meer als een uur heeft stil gelegen. Heb nog anke en nog 2 andere bokkers kunnen spotten! was superleuke dag met verschillende resultaten! :D

DmNqUe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 19:49

@tientjeh
Afbeelding

Afbeelding

@Ankevivaldi
Afbeelding

Afbeelding

@Leonieswenny
Afbeelding

Afbeelding

MissBay

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 19:50

gave foto's hoor Dominique! ik heb je al geDMd

en inderdaad: als er drie paarden staan te trutten bij de waterbak, is dat niet echt leuk voor de volgende die eraan komt rijden...

@xmarloesx2: het was echt een hele leuke dag, super georganiseerd allemaal hoor!

shetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 19:50

Bedankt voor de super foto's equigeniek! _/-\o_

Haha ja het is makkelijk zoeken tussen de foto's om mezelf te vinden :D
Ik kreeg ook veel leuke reactie's dat ik met een haf startte en ook de enige was.

Roxxiejj schreef:
Prima, waterbak ff door als daar ruimte en tijd voor is, niks mis mee. Maar daarna vrolijk verder rijden alsof je maar 1 weigering hebt gekregen terwijl je er een kwartier stond en wel 100 keer het probeerde, nee :n

Shetties, ik heb je waterbak niet gezien, maar wel 16-18, en ik vond dat je amper controle had in de bocht naar 17. En de beste man bij de waterbak geeft je niet zomaar een weigering. Dus om nou te zeggen dat het een jurysport is :? "Wij vrijwilligers" zijn ook maar mensen.

Nog even een felicitatie richting Marissa, wat ging je mooi rond met allebei +:)+

Nee die bocht ging zeker niet lekker, dat is echt een punt waar we nog aan moeten sleutelen. Moet ook zeggen dat dat de enige bocht is waar we er bijna uit vlogen.

Dat snap ik ook wel, en ik ben ook zeker dankbaar dat mensen dit willen doen. Maar het is toch de mening van de 'jury' of het een weigering is? Zo bedoelde ik het meer, dat de een soepeler is dan de ander. Maar ik ga me er verder niet druk om maken.

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 19:53

Marloes: Oh wist niet dat je me had gespot! Fijn dat je een leuke dag hebt gehad. De mijne is altijd uberrelaxed in het starthok haha.

Dmnque: Leuke galopfoto van mij. Sprong ook wel maar hij is zo groot dat de sprong bijna een galopsprong is op die foto haha.

DmNqUe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 19:53

Heb ook nog een foto van je op de hindernis ervoor maa ga ze nu eerst even stuk voor stuk van begin af aan bewerken haha!

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 19:54

Joki: toch een goed resultaat na een wat angstige start. Top! De bodem bij het springen was vanmorgen inderdaad nog aardig glad.
Missbay: jammer van de stops maar uiteindelijk toch nog fijn kunnen rijden gelukkig! Komt vast goed.
Tientjes: mooi resultaat voor je zusje!
YentIkG: Goed gereden, gefeliciteerd!
Yesorno: mooie dressuurpunten, fijn dat je de cross kon uitrijden!
Loetie had ik al gesproken :D was weer gezellig
anne3000: Die pony met startnr 3?
Annikavolder: volgens mij zag ik nog een keer vallen tijdens het inspringen. jammer van de weigering maar wel mooi een wp!
xsannlove: dat was eventingphoto :)
leonieswenny: wat een topdebuut!
muts_marijke: echt superstoer van jullie! Kan jou die tijd nou schelen! Top!
Sannn: wat een fijn resultaat na zo'n lange blessure-tijd!
Henry gave foto's heb je gemaakt zeg!!
xsannlove: fijn dat je toch nog even door het water mocht!
dewifoto: dat eerste stukje bos was voor meerdere paarden spannend. Jammer van het water, maar fijn van de opsprong!
shetties: Jij ging rap rond zeg! Ik heb een stuk gezien, waaronder de bijna-botsing met het kind. Dat ging echt maar net goed. Jochie was ook aardig geschrokken daarna. mooie foto's zeg!
loesvan: Gefeliciteerd met je wpen!
Roxxiejj dat is idd wel een hele saaie hindernis. Gelukkig kon je wel aardig veel van de cross zien. :)
Anke wees maar heel trots! Je hebt nu eenmaal niet zo'n makkelijk paard. Super hoe jullie rondkwamen!

Ik zie allemaal mooie foto's langskomen! Gaaf!

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 19:55

Sannnn schreef:
Dan ben jij nummer 4 zeker Sue?? Wat heb jij een gave schimmel onder je kont!! Je reed hem ook super netjes!

Ooh thnx :D
Ja nr 4 en nr 49.

Beide foutloos met springen en in de cross. Alleen mijn jonkie heel iets tijdfouten, maar op de gok de waterinsprong genomen en dat ging. Ik bleef net zitten. :+ :') Was 1e en 4e. (zonder dressuur)

AnkeVivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 19:57

Sue: Ik vind het echt dik verdiend hoor. Kan echt genieten als ik jou zie rijden, vind dat jij altijd zulke mooie combinaties bent met je paarden :j je ziet echt dat ze graag voor je werken. Gefeliciteerd!! _/-\o_

anne3000

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 19:58

ja nr 3, sue_! Wat een stoere pony

marijkiiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 20:06

Ik heb vandaag ook meegedaan, ben zeker tevreden! Was voor mij de eerste cross dit jaar, mijn broer heeft in Markelo dit jaar al een keer meegedaan.
De dressuur ging wel goed, had 186 punten. Bij het springen ging er 1 balk af, had wel wat rustiger gemogen.
Cross ging echt goed goed, foutloos, 2 sec te langzaam en fijn gereden! Uiteindelijk ben ik nog 3e geworden in ring 2 :)

Dominique, heb je ook foto's van mij? Ik was nummer 53!
Laatst bijgewerkt door marijkiiii op 12-05-13 20:26, in het totaal 1 keer bewerkt

YentlKG

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 20:11

Roxxiejj schreef:
Dat was ik idd! :D

Dan nogmaals hartelijk dank :D *\o/*

Leuke verslagen!! Valt me op dat de sfeer op een SGW ook zoveel gemoedelijker is. Wel jammer om te lezen dat er schijnbaar meerdere ruiters lak hebben aan de hindernisrechters. Lijkt me logisch dat veiligheid voor alles gaat en je als ruiter bekend bent met de reglementen.

Sue, mijn complimenten voor jou! Heb een stuk van jou rit gezien met de schimmel en heb echt genoten. Zei tegen de eigenaresse van Layla al dat ik door jou rit nog zoveel meer zin had om zelf te gaan!!

DmNqUe, heb jij toevallig foto's van nr 61? Schim met roze/blauw

_Knofje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 20:15

Sue sprong jij over dat hek of was dat weer een andere schimmel? Zag het van de achterkant haha

En equigeniek thanks voor de leuke foto's!!

Quinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 20:15

Sprongen op de foto's lijken niet hoog of lijkt dat zo..