Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xsannlove schreef:maj0 schreef:Ben ik nou gek of kan ik gewoon het niet vinden??
had ik ook moeite mee hoor je gaat naar de knhs site dan naar paard en sport dan ga je naar wedstrijdkalender en dan moet je daar even instellen op drie maanden voorruit anders komt ermelo er niet bij te staanzo blond was ik dus...
![]()
ben nu alleen even aan het denken wat te doen. Heb namelijk die dag ook wss een fotomeeting. Grr altijd alles op dezelfde dag haha.
xsannlove schreef:graaggedaan hoor! ik zou persoonlijk voor sgw kiezen die zijn er toch iets minder in de buurt dan fotomeetingen :p en de kick van het crossen verslaat 100 mooie foto's bij elkaar haha ik ben niet verslaafd ofzo hoor!
xsannlove schreef:digo schreef:Ik wil ook wel mee trainen daar!
Leuk!! Dan hoeven we eigenlijk ook geen topic te merken als er dan nog 1 bij komt lijkt me dat meer dan zat of met z'n drietjeseven kijken wanneer we kunnen! Klopt het dat je een terrein niet meer op mag een maand van te voren als je mee doet aan die wedstrijd? Dat hoorde ik een x maar geen idee of het waar is
xsannlove schreef:graaggedaan hoor! ik zou persoonlijk voor sgw kiezen die zijn er toch iets minder in de buurt dan fotomeetingen :p en de kick van het crossen verslaat 100 mooie foto's bij elkaar haha ik ben niet verslaafd ofzo hoor!
Nou wordt mn eeste cross haha. Nou ff kijken of ik ergens zo'n nummerhoudergeval kan vinden. maj0 schreef:xsannlove schreef:graaggedaan hoor! ik zou persoonlijk voor sgw kiezen die zijn er toch iets minder in de buurt dan fotomeetingen :p en de kick van het crossen verslaat 100 mooie foto's bij elkaar haha ik ben niet verslaafd ofzo hoor!
Ik heb het gedaan!!![]()
Nou wordt mn eeste cross haha. Nou ff kijken of ik ergens zo'n nummerhoudergeval kan vinden.