Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MizzMontana schreef:@Gretoes nog een bericht over een goed springende Scandic![]()
http://www.watermolen.net/index.php?c=N ... d=242&l=nl
Ik ben een weekendje naar Tongeren geweest naar de eventingwedstrijd, en behalve de blubber was het heel mooi!
Nu net thuis dus ga later nog even bijlezen en reageren.
. Altijd balen dat wachten!!!

. Opstekertje ook na het T elstar drama, ook al betekent dat misschien niet zoveel voor die mannen...

fijn hoor die zon!!
Ze doet het super ze gaat met sprongen vooruit. We hebben een super plekje gevonden vlakbij, waar we door het water kunnen galopperen met een kleine afsprong en opsprong en 2 lage boomstammen in het bos. En wat is ze een held, zonder twijfel er door heen en er over heen. Ik denk dat ze de cross er plezierig gaat vinden.
we houden het nog op lage kruisjes. Dressuurmatig zijn we flink aan het werk, we krijgen pittige les. Hier in gaat ook steeds beter, ze is wat schreef waardoor we dit nu aan het bij werken zijn. Goeie resultaten Geboekt afgelopen week. Nu dat ik toch zo positief aan het schrijven ben, trailer laad probleem is ook opgelost. Ze gaat er in of ze er nooit bang voor is geweest.