Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En dan ook nog zo'n fijne cross gehad, ben helemaal blij!

bianca1980 schreef:texelse schreef:Getsie, zag net op fb een foto van "de jaap" voorbij komen.... Daar mag wel een balkje overheen ter bescherming van de kijkers. Dat is nog best afgekomen.
ik heb die persoon niet op FB denk ik want ik zie niks...

)
het ging echt BOVEN VERWACHTING goed! mijn dressuur knollie loopt nu pas zijn 3de cross uit (4de was barchem vorig jaar toen vielen we samen over H2) dus nog weinig ervaring, maar wel serieus getraind voor deze wedstrijden en met resultaat!
WINNAAR van ring 3 en DRENTSCH KAMPIOEN in de B-Paarden.
Springen foutloos. Zat zelf beetje in over de sprongen met daarna een stuk naar beneden (8 en 11), maar dat deed ze super. Op de heide lekker vaart kunnen maken en tot het water foutloos, maar dat is toch echt niet haar ding als er een boom voor ligt haha. Dus 3x stop op de boom. Op dat moment zelf niet aan gedacht, maar had natuurlijk even het water in kunnen lopen en daarna de boom opnieuw aanrijden, maar ach, achteraf is altijd makkelijk
Verder wel heel tevreden eigenlijk, maar weet gewoon dat ze niet graag over iets naar het water loopt. Vosje heeft daar gelukkig minder problemen mee

Ils_K schreef:Sue_ schreef:bah wat naar die ongelukken.![]()
Ik vernam dat helemaal op het einde ook nog een amazone/ruiter is gevallen waar de ambulance voor kwam. Maar hoe het hiermee is afgelopen weet ik niet.
Die bijna aan het einde startte. Klopt. Was Lisette, maar die is in een bocht gevallen.
Heeft der sleutelbeen gebroken, en had helemaal een dikke mond. Ze was eerst ook niet aanspreekbaar. Heb ik gehoord van iemand die hinderniscontroleur was, en die ik ken.
en viel steeds weg..
tot dan toe ging het in ieder geval super!!
springen liep ze ook super alleen ik was even de weg kwijt waardoor ik een volte reed..