[SGW] Nabesprekingstopic SGW Markelo Potdijk

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MissBay

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 15:24

Jazeker Bar! Ik denk dat mijn "goedzo goedzo goedzo" tot ver na de finish te horen was!

Gefeliciteerd Valyra!

Oja, en ook leuk; mijn grootste supporter (lees: moeder) was mee en die vond het zo gezellig dat ze zei: "Stop met dressuurwedstrijden, we gaan alleen nog maar dit doen! Wat is iedereen hier aardig en relaxt!"

Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 15:26

oooh wat zonde Anne, zo balen als je de cross niet mag starten. :(:)

@missbay, :D
In idd ik vind de crossen ook echt het allerleukste als groom en supporter. ZO gezellig, en weer veel mensen gesproken die je alleen tijdens crossen tegen komt.

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 15:26

MM en Tientjeh, wat balen dat jullie gevallen zijn! Hopelijk knapt je enkel snel op Jantine.
Missbay, haha dat heeft mijn vader ook altijd! Die rijd liever naar Markelo 2 uur enkele reis voor een SGW dan thuis op dressuurwedstrijd gaan. :j

Valyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 15:27

Bedankt!

Loes jij ook super gereden! Leuk dat ik nu ook weer wie er achter het profiel van loesvan schuilt! :)

Zit nog heerlijk in het zonnetje de M paarden te kijken. De 2 schotten op het open veld staan echt veel te kort. Alle paarden knallen sowieso op de laatste hoe gecontroleerd ze ook inkomen. Is al iemand gevallen. Hindernis is net al voor de 2e keer omgevallen..

tientjeh

Re: Nabesprekingstopic SGW Markelo Potdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 15:31

Bar, het was niet glad. Vooral heel erg mul en we gingen net te ver binnendoor. Net door het slechtste stuk. Wel de cross uotgereden en op de hindernissen foutloos!

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 15:32

Valyra, had die inderdaad op 5 meter gemeten.

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 15:41

valyra zou jij mijn stijlpunten mee willen nemen? :)

gefeliciteerd met je prijs!!! goed gereden!!!

Valyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 16:07

Marijke zie je berichtje nu pas en ben al thuis.. Heb het dus helaas niet mee kunnen nemen. Dacht wel dat je 2x 6, nog wat had :)

Bedankt! :)

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 16:09

No problem :) vind de dingen die er op staan altijd fijn ff gezien te hebben :j ben blij met een voldoende :j
(heb er niks aan, weet ik, maar dan nog wil ik graag voldoendes halen :D

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 16:21

Ik heb ze meegenomen Marijke!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 16:23

ooohh jij bent toppie SUE!!!! Dank je!!!!! :*

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 16:24

Lees vooral goede verhalen!! Fijn! :)

Hoe vonden jullie het springparcours staan? Hoorde van vriendinnetje dat die voor het L paarden op dik 1 meter stond en ook erg dik.

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 16:28

L paarden stond oo 1.05/1.10.

parcourbouwer liep gelijk op met mijn parcours lopen zo'n beetje.

Merel_Claire

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 16:32

Gefeliciteerd voor de prijswinnaars! Jammer van de minder goede ritten, maar volgende keer beter.

Ik heb gisteren gereden. Mijn 19-jarige merrie heeft 2 veulens gehad en dit was mijn eerste buitencross weer. Dressuur had ik 180, met springen een fout op de dubbel. De cross ging fantastisch. Wat een heerlijk beest is het toch. Ze had er flink de vaart in en ging zelf ook mooi door na de hindernissen. Heel fijn gereden!

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-13 16:39

Zo ik ben ook weer thuis na een geweldige dag als hindernisjury bij hindernis 3, Anouk zat naast me en die had hindernis 4 en 10. Hebben echt onwijs veel lol gehad en volgens mij deden we het wel goed, ondanks dat we wat lawaaiirig waren :D .
Hebben goed aangegeven bij iedereen dat ze een eerste weigering hadden, verder kwamen we eigenlijk niet haha. 1 in het L gehad die bijna 3 minuten stilstond voor 3 dus die kreeg een dubbele aan zijn broek.

Heel jammer om over de intercom te horen dat Marijke er af was gevallen, hoorden ook dat Blond Dutchess gevallen was (later nog gesproken), maar ook dat veel mensen helemaal niet op kwamen dagen in het B? Waaronder enkele bokkers, helaas.
Prijswinnaars gefeliciteerd!

annikavolder

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 16:40

Voor iedereen die fijn heeft gereden en zelfs prijzen gewonnen: Super gedaan!
Voor iedereen die minder heeft gereden of is gevallen: balen, maar volgende keer gewoon weer met goede moed gaan crossen!!

Ik zelf heb fijn gereden. Dressuur heel veel spanning, 181 punten.
Springen fijn, helaas een pechbalkje op de laatste.
Cross rustig aan gereden, met name bocht van 3-4 en naar 8 toe. Hij pakte super aan, alleen bij het water moest ik hem overtuigen dat daar geen piranha's en krokodillen in zwemmen en dus heel rustig in stap erin. uitendelijk wel 40 sec buiten de tijd gefinished, maar met een fijn, gecontroleerd gevoel!

Hij blijft vreemd water heel spannend vinden en dat weerhoud me van L starten, want voor de rest zou dat makkelijk kunnen, maar een waterinsprong durft hij denk ik echt nog niet. Met trainen als hij de waterbak eenmaal kent springt hij de moeilijkste afsprongen met gemak.....( Ede, lelystad, Moordrecht, Lunteren etc) Dat is nog iets om aan te werken dus, maar hoe precies dat weet ik nog niet. Iemand tips?

Sue_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 16:41

Ik zal later even teruglezen, maar mijn gekke zwarte ging serieus als een speer door de cross. Hoe gaaf! Bijna te enthousiast :') tijd was 5.34 en we kwamen binnen op 5.14 :') :')

Net buiten de prijzen door een banketstaaf balkje met springen maar ben wel blij!

annikavolder

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 16:41

Weet iemand welke fotografen er stonden? Ik heb Finlandia gespot bij de picknicktafel, en er zat bij de paddestoelen nog iemand en op het pad ergens tussen 11 en 13?

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 16:53

Zat je bij de L paarden ook bij 3 rox? Dan ben ik ook nog langsgekomen.

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-13 16:55

Ik zag je flitsende blauwe setje nog! :D alleen toen kwam er net iemand naar 3 waar ik voor moest fluiten, dus kon geen aanmoediging meer schreeuwen na 10 :))

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 16:57

ooooh als Finlandia bij de picknicktafel zat hoop ik op eeen mooie foto. Tot daar gingen we namelijk lekker :D

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-13 16:58

Vlgens mij wel Marijke, hij kwam nog ff bij ons staan en toen zei hij dat hij daarvoor alles bij de picknicktafel had gedaan :j
Wel echt zuur hoor om te horen via de walkie dat je eraf lag!! Wij echt oor eraan om te luisteren of je het nu wel overleefd had, maar helaas. Misschien is Markelo vervloekt voor je ;)

albert1975

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 17:00

Goede zaak dat het springparcours niet zo abnormaal laag stond. Leuke cross om het seizoen mee te beginnen!

muts_marijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 17:02

aaah Lief Rox! hahaha Markelo doet altijd pijn ja hahahaha

Hopen op een mooie foto van Finlandia :D

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 17:03

Springparcours was flink aan de maat. Maar prima hoor, dan is het ook niet allemaal simpel foutloos.

Leuke cross kan ik nog niet zeggen. Niet vanwege het resultaat. Maar inspringen voor cross was echt prut en ook de cross andersom kan ik niet mooi vinden. Maargoed, ieder een eigen mening.