Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xMaika schreef:Pff Ik zag op facebook dat ze een greppel hadden gegraven...
Ik hoop dat ze ook een alternatief daarvoor hebben anders moet ik dinsdag heel hard oefenen :|

CalvinenGino schreef:xMaika schreef:Pff Ik zag op facebook dat ze een greppel hadden gegraven...
Ik hoop dat ze ook een alternatief daarvoor hebben anders moet ik dinsdag heel hard oefenen :|
Ga jij ook vanavond naar de crossles in IJsselsteijn?
Ik ga namelijk maar ben maar met 1 andere meid
Heb zin in de les vanavond! en in Maandag
CalvinenGino schreef:xMaika schreef:Pff Ik zag op facebook dat ze een greppel hadden gegraven...
madelene schreef:CalvinenGino schreef:
als de les om 20.00 is en van gerald in ysselstein...dan ben ik er ook bij...we zijn met z'n 3en

CalvinenGino schreef:Oeh waar kan ik de cross vinden?
De crossles van vandaag was zeer geslaagd! Was eigenlijk een de eerste keer voor ons! Maar WArempel pakte alle super op! Ook gerald zei het
Madeleine bedankt voor de hulp bij de waterbak, hoop Warempel maandag zelf te kunnen overtuigen

loveyrsa schreef:Maar er staat ook een foto van de strobalen in de greppel en diezelfde greppel zonder strobalen en beiden met nummer 5,
Venga ik denk dat je me verkeerd begrepen hebt, maar snap je het nu of nog niet? Want die foto met alleen strobalen zonder greppel of iets had ik ook zien staan, en ik dacht ook dat dat een slternatief zou zijn. Maar me vraag ging over hindernis 5