Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sannnn schreef:Nu er extra rubriek is zal ik vast nog wel op de startlijst kunnen komen... Zit me dan toch af te vragen of ik niet beter naar Westerbork kan gaan als naar Etten Leur voor Cairo's 1e cross. Gezien de ervaring op de oefencross haha.![]()
Ik hoor altijd dat bv. het M net een L cross is daar, maar ik ben er nog nooit geweest en weet dus niet of ik dat moet geloven.Hoe is het water in Westerbork?
Sannnn schreef:Nu er extra rubriek is zal ik vast nog wel op de startlijst kunnen komen... Zit me dan toch af te vragen of ik niet beter naar Westerbork kan gaan als naar Etten Leur voor Cairo's 1e cross. Gezien de ervaring op de oefencross haha.![]()
Ik hoor altijd dat bv. het M net een L cross is daar, maar ik ben er nog nooit geweest en weet dus niet of ik dat moet geloven.Hoe is het water in Westerbork?
Sannnn schreef:Dank je DoxLover! Die inloop is wel wat breder dan in EL zo van de foto te zien... Hmm... Denk dat ik wel een bredere inloop nodig heb want anders krijg ik haar er echt niet in.
Ik zal het filmpje eens opzoeken Sarah! Ben ook wel eens benieuwd naar Westerbork, ben er nog nooit geweest dus ik heb alles alleen van horen en zeggen.
Evony schreef:Op dit moment is de inloop heel breed sann want alles wat er voor lag aan boomstammen en de opsprong is er uit.
Wat mij vorig jaar als hindernisjury opviel is dat mensen te hard over de hindernis voor het waterkwamen (die ik ook met Ruby spring) en dan niet meer mooi de lijn naar het water rijden waardoor ze er langs schoten.
Maar dat is echt een beginnersfout, te veel focussen op de hindernis er voor en te hard gaan.
Vorig jaar was het trouwens zo, wat mij opviel haha, dat de bordjes een meter voor het water stondenWaardoor ze in ieder geval al snel door de bordjes waren.
Dox: dat maakt ook niet uit van die opsprong want die is helemaal weg en denk ook niet dat die terug komt.
Evony schreef:Vorig jaar was drama inderdaad, was al van mijn paard geregend voordat ik de springring in mocht haha.
Sannnn schreef:Evony schreef:Vorig jaar was drama inderdaad, was al van mijn paard geregend voordat ik de springring in mocht haha.
Dat zal voor die van mij een voordeel zijn, liggen er al genoeg plassen waar ze dan doorheen moet en heb ik de ruzie al gehad ipv bij het water pas.![]()
Maar bedankt! Ik ga het nog even overleggen hier thuis.