shetties schreef:Ik ga ook meedoen bij de B paarden op zondag
Ik leg de link nu pas! Wat leuk dat jullie er ook zijn!!!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
en zo hoort het ook!
Ga zo dus nog maar even kijken naar de sluitingsdatum en misschien toch maar bij voorbaat 1 paard afmelden. 

xsannlove schreef:Pfoee zag gister een foto van de facebook van sgw markelo met daarop het heksenoog. Met maar een piep klein gaatjehet sprongetje was zo klein dat ik dacht dat hij voor de B paarden zou zijn maar gelukkig L en m paarden hahah
maar ik heb hem niet in het echt gezien
en ik snap je onrust
die had ik ook even ha ha ha...
Loetie84 schreef:Keuze om de ruin wel of niet af te melden is helaas vandaag door de DA voor mij gemaakt. hij heeft een peesblessure en mag tot april niet op cc ... Hopelijk is het daarna over en kunnen we rustig weer gaan trainen, maar de kans zit er in dat hij het hele seizoen niet meer in actie mag komen. Ga zo de mail er uit gooien

Loetie84 schreef:Keuze om de ruin wel of niet af te melden is helaas vandaag door de DA voor mij gemaakt. hij heeft een peesblessure en mag tot april niet op cc ... Hopelijk is het daarna over en kunnen we rustig weer gaan trainen, maar de kans zit er in dat hij het hele seizoen niet meer in actie mag komen. Ga zo de mail er uit gooien