Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
Ik heb ook al drie mensen die een keer in de puppy les mee willen rijden, heb alleen geen idee wanneer ze zich op gaan geven haha. Sansje schreef:Komt voor versorgknollie nog iets te vroeg. Die heeft nog niet voldoende conditie en wil haar eerst even een paar keer in de springles rijden voordat ik haar een crossterein op slinger. Ze schijnt nogal heet te worden met springen dus wil wel even weten of ze een beetje te houden is.
)) Attitude schreef:Richard, kan je wat met een paard dat wel kan springen maar zich te pletter schrikt van boomstammen, het niet op water heeft en ontzettend bodemschuw is. Loopt leuk mee in de klasse 1 Endurance en wil hm graag ter afwisseling meenemen naar puppycross.
Sansje schreef:Hmmz... Mijn trailer heeft vandaag iets raars gedaan... Alle elektra op hol... Die staat nu bij de monteur, maar geen garantie dat ie volgende week klaar is. Even een trailer zien te regelen voor zaterdag
)