Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik herken je!
marleeentje schreef:Ik op zondag. Misschien ga ik morgenmiddag nog even kijken, het is toch dichtbij. Dan kan ik direct alvast het parcours bekijken. Dan zie ik je morgen misschien nog wel.
Iedereen die morgen moet starten, alvast veel succes! Ik hoor graag jullie verhalen als jullie klaar zijn
Zat al op de lijst te kijken en je naam kwam me al zo bekend voorElise95 schreef:marleeentje schreef:Ik op zondag. Misschien ga ik morgenmiddag nog even kijken, het is toch dichtbij. Dan kan ik direct alvast het parcours bekijken. Dan zie ik je morgen misschien nog wel.
Iedereen die morgen moet starten, alvast veel succes! Ik hoor graag jullie verhalen als jullie klaar zijn
Dan moet ik zondag tegen jouZat al op de lijst te kijken en je naam kwam me al zo bekend voor
Succes allemaal morgen!

xsannlove schreef:Hoe kun je de fb pagina vinden?
@smurffie wat vervelend zeg!!
Hij is ook echt nog heeel erg groen wat springen (en crossen al helemaal) betreft. Was zijn eerste 'cross'.

Hoop ook even lekker te kunnen oefenen, meneer kan het in principe super alleen soms is hij nogal overdonderd door wat er om hem heen gebeurd. Hopelijk kunnen we morgen even relaxt ons rondje rijden